AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Det er så sykt disgusting med de festivaldoene de setter ut der.. Hvordan går det an å lage et så stort stadion også har de faenmæ ikke ordentlig toaletter en gang? Spektrum har jo flotte doer som funker helt fint.Jeg skal på Telenor Arena i morgen og må vel handle inn antibac og dasspapir jeg da.. sukk... Skulle ikke tro det her var i Norge, mer som India eller noe u-land. Anonymous poster hash: ea446...3b5 2
Rægs Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 De har da toaletter der? Hvis du går opp trappene der kiosken er, finnes det mange toaletter. Kanskje det er stengt imorgen? Folk pleier å grise dem ned
Timza Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg tipper det er mange her på KG som eventuelt ville hatt svaret på det spørsmålet. ^^
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 De har da toaletter der? Hvis du går opp trappene der kiosken er, finnes det mange toaletter. Kanskje det er stengt imorgen? Folk pleier å grise dem ned Stengt? Hva slags oppførsel er det? Disse portaloo'ene er da 10 ganger mer disgusting. Ikke er det vann i vaskene eller antibac der heller. De som bygde det greiene der fortjener ingen avsugning for å si det sånn! Anonymous poster hash: ea446...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå