AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg er sykemeldt fra februar turen til midten av juni, men arbeidsgiver vil vel utbetale meg feriepenger som normalt? Anonymous poster hash: 63020...d3d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg er sykemeldt fra februar turen til midten av juni, men arbeidsgiver vil vel utbetale meg feriepenger som normalt?Anonymous poster hash: 63020...d3d Feriepengene du får i år er det som er opptjent fra 2013 og har ingenting med sykemeldingen din fra i år. Anonymous poster hash: d6ccb...814
tingeling Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jepp. Men du må ta ut ferie hvis du ikke er 100% sykemeldt ut året.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 si at du tuller nå..... Anonymous poster hash: 7496a...ccd
kaprifolen Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Der jeg jobbet før fikk man ikke utbetalt feriepengene til vanlig tid hvis man var sykmeldt på det tidspunktet. Da kom feriepengene når man faktisk tok ut ferien istedenfor.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Du har selvsagt krav på feriepengene dine selv om du er sykemeldt. Men vanligvis trekkes lønnen for ferietiden den måneden feriepengene blir utbetalt så det er lurt av deg å avklare med bedriften hvor mye ferie du skal ha. Når du er sykemeldt så lenge skal du ha jevnlige samtaler med bedriften (krav at bedriften skal innkalle og at du skal delta) og dette er et naturlig tema å ta opp på neste møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå