Gjest Mammalove Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Far til mitt barn har fått seg ny dame. Helt greit det men hun er ikke stabil så både meg og moren til hans andre barn har nektet henne og være med barnene. Han holdt ikke dette så vi har da nektet samvær frem til vi kommer til enighet. Nye damen har hatt/har rus problem og har også et barn. Far har også hatt rusproblem og forholdet de sitt er veldig av og på. Dette skremmer oss veldig da han ikke tar hensyn til at barna blir dratt inn i dette. Noen som har noen råd til en slik situasjon?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Det må litt mer info til hvis du kan gi det? F.eks: -har du noen bevis på rus eller er dette bare rykter/noe dere tror? -har du snakket med ny dame? -er det lenge siden det ble slutt mellom dere? Er det noe bitterhet der?Anonymous poster hash: 973a5...70c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Er dette noe dere vet at hun er ustabil? og hva legger du i ordet ustabil? Du vet hva ustabil betyr? Anonymous poster hash: 2345b...4e5 1
Gjest Mammalove Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Mulig Rus inni bilde og masse løyner og de er hele tiden av og på i forholdet. Det er ikke stabilt for barna
Alja Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Been there done that. Jeg var barnet oppi alt dritet. Det ble ingen lykkelig slutt før pappa kom seg ut av forholdet. Nå flere år etter skilsmissen har han endelig klart å stable seg på beina. Han brukte flere år på å komme seg ut. Han ble psykisk nedbrutt og dama kom først i rekken...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Høres kjent ut det her, kjenner noen som er i nøyaktig samme situasjon. Men da er det ikke rus hos far også, men mødre som er redd for farens nydame som har hatt/har et rusproblem hvor barnevernet har vært inne i bildet i forhold til hennes barn. Du og hun andre moren bør ta en alvorsprat med far, forelle at dere tenker på barna deres og at de skal ha det bra. Anonymous poster hash: 648ef...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå