AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg har funnet ut med kalkulator på diett.no at jeg skal ha 2120 kcal daglig for å holde vekten. Ligger på ca 1500-1800 daglig, da jeg vil ned i fettprosent. Spiser masse proteiner, og trener 3-5 ganger i uken. Men om jeg da ligger på/rundt 2120 kcal en-to dager i uken, vil det ødelegge fettreduksjonen min? Stagnere den? Jeg har skjønt at jeg sannsynligvis ikke legger på meg av det ihvertfall, men jeg bare lurer Anonymous poster hash: 33d8a...b75
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg har funnet ut med kalkulator på diett.no at jeg skal ha 2120 kcal daglig for å holde vekten. Ligger på ca 1500-1800 daglig, da jeg vil ned i fettprosent. Spiser masse proteiner, og trener 3-5 ganger i uken. Men om jeg da ligger på/rundt 2120 kcal en-to dager i uken, vil det ødelegge fettreduksjonen min? Stagnere den? Jeg har skjønt at jeg sannsynligvis ikke legger på meg av det ihvertfall, men jeg bare lurer Anonymous poster hash: 33d8a...b75 Nei det vil den ikke. Så lenge du spiser mindre enn du forbrenner, så går du ned i vekt. Om du en eller to dager finner ut at du vil spise 2120 kalorier, så vil du ikke gå ned i vekt, men du vil forsatt ikke gå opp den dagen. Det er bare å kose seg det! Anonymous poster hash: 06b1a...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå