AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe i utlandet en periode, bo i et annet land og kanskje jobbe litt frivillig eller jobbe med dyr, lære et nytt språk (eller flere), og føler det fortsatt sånn. Er så mye jeg vil se og oppleve, men føler det er så mange ting som holder meg tilbake. Jeg har en kronisk sykdom, og bruker dobbelt så lang tid på det meste (studerer på deltid), og derfor kunne det vært fint å gjøre noe som ikke er så tørt som standard skole. Jeg luftet tankene mine for kjæresten, og han mener vi kan gjøre slike ting når vi er pensjonister, hvertfall mesteparten, eller når barna er voksne. Men jeg er redd helsa vil stå i veien, og så får jeg ikke gjort noe av det jeg ønsker. Jeg har møtt personen jeg skal dele resten av livet med, og vi ønsker en familie mens vi er unge nok med god nok helse og nok energi til å orke å ta vare på de. Men samtidig tenker jeg at jeg er redd for å ende opp med et kjedelig A4-liv før jeg har fylt 30. Noen som har vært borti det samme? Hva valgte du? Satset du på et rolig familieliv, eller sørget du får å gjøre "alt" før du satte i gang? Noen her som har prøvd å kombinere de to drømmene? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 88add...b5c
Gjest Lite nytt Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Gjør det som er rett for deg. Det er ikke sikkert du blir pensjonist, og hvis du blir det kan det skorte på helsa di. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke dro til Asia og arbeidet som frivillig da jeg hadde økonomisk frihet og tid til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå