Gå til innhold

Må man være betalende medlem på datingsidene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser jo ingenting ellers!

Anonymous poster hash: ab8bc...a3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert for å forhindre at folk snoker...:vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skit i det, datingsider var ganske greit for noen år siden men nå er det bare desperate mannfolk som betaler der mens et fåtall jenter får ubegripelige mengder post som de ikke gidder å spare på. Om du er en normal oppegående person med en facebook-profil så er det tinder som gjelder.

Anonymous poster hash: 0e65d...f7a
AnonymBruker
Skrevet

Skit i det, datingsider var ganske greit for noen år siden men nå er det bare desperate mannfolk som betaler der mens et fåtall jenter får ubegripelige mengder post som de ikke gidder å spare på. Om du er en normal oppegående person med en facebook-profil så er det tinder som gjelder.

Anonymous poster hash: 0e65d...f7a

Må man betale mye på Tinder da? Gidder ikke bruke masse penger på noe som er såpass usikkert...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde Tinder var useriøst tull og at Sukker og disse her var the shit. Men min erfaring sier nei. På Tinder prater jeg med og møter mange attraktive gutter. Det er brukervennlig og gratis + man slipper den helvetes "xxxx har lest meldingen kl 23.12", som gjør at du kan svare når du vil. (ikke glem alle de bitre guttene som klikker fordi du venter med å svare). Du slipper også å bruke tid på "beskriv deg selv"-styr når du oppretter profilen.

Var på Sukker for 3 år siden og likte det da. Nå ble jeg medlem i forrigår og fikk bakoversveis over hvor kjipt det hadde blitt.

Etter to dager er jeg drittlei. Guttene som skriver er 90% langt under mitt nivå i utseendet. Det er langt mellom de attraktive.

Jeg har tydelig i profilen min at jeg søker gutter fra xxxxxxxx (ett fylke og kun ett) mellom 24-30 år. Likevel er innboksen dominert av gutter fra andre steder, 20-åringer og 50-åringer. På Tinder kan man luke ut slike, man slipper få brev der 90% er uaktuelle pga sted, alder eller utseende.

Dessuten er jeg så himla lei av å svare på "hvem er du da?" og "skjer?". Tips til gutter; å svare på hvem jeg er er stress og jeg gidder mest sannsynlig ikke. Still heller et "lettsvart" og konkret spm ut fra noe i profilen min, så kan du peile deg inn på den evinnelig kjedelige "hvem er denne jenta da?" etterhvert. Når jeg leser et brev og får følelsen av at dette er ork å svare på, dropper jeg det, med mindre fyren er syyykt fin. Mye lettere å svare på "hva er yndlingsdyret ditt?" (feks).

*dagens utblåsning*

Anonymous poster hash: 8c40f...d3a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde Tinder var useriøst tull og at Sukker og disse her var the shit. Men min erfaring sier nei. På Tinder prater jeg med og møter mange attraktive gutter. Det er brukervennlig og gratis + man slipper den helvetes "xxxx har lest meldingen kl 23.12", som gjør at du kan svare når du vil. (ikke glem alle de bitre guttene som klikker fordi du venter med å svare). Du slipper også å bruke tid på "beskriv deg selv"-styr når du oppretter profilen.

Var på Sukker for 3 år siden og likte det da. Nå ble jeg medlem i forrigår og fikk bakoversveis over hvor kjipt det hadde blitt.

Etter to dager er jeg drittlei. Guttene som skriver er 90% langt under mitt nivå i utseendet. Det er langt mellom de attraktive.

Jeg har tydelig i profilen min at jeg søker gutter fra xxxxxxxx (ett fylke og kun ett) mellom 24-30 år. Likevel er innboksen dominert av gutter fra andre steder, 20-åringer og 50-åringer. På Tinder kan man luke ut slike, man slipper få brev der 90% er uaktuelle pga sted, alder eller utseende.

Dessuten er jeg så himla lei av å svare på "hvem er du da?" og "skjer?". Tips til gutter; å svare på hvem jeg er er stress og jeg gidder mest sannsynlig ikke. Still heller et "lettsvart" og konkret spm ut fra noe i profilen min, så kan du peile deg inn på den evinnelig kjedelige "hvem er denne jenta da?" etterhvert. Når jeg leser et brev og får følelsen av at dette er ork å svare på, dropper jeg det, med mindre fyren er syyykt fin. Mye lettere å svare på "hva er yndlingsdyret ditt?" (feks).

*dagens utblåsning*

Anonymous poster hash: 8c40f...d3a

Men jeg er litt eldre enn deg; over 40 år. Er det noen på min alder på Tinder da, eller flest yngre?

TS

Skrevet

Jeg tror ikke AB-...d3a får opp de som er eldre, så det har hun sikkert ikke sett noe til.

Jeg var på Tinder en liten stund, jeg er i samme alder som deg. Og ja, det er mannfolk på vår alder og høyere også. Så det er fullt mulig for deg også å finne en mann der.

Lykke til. :)

• Liker 1
Skrevet

Hittil liker jeg faktisk Tinder best.. Bare kikket på de andre sidene.

Finner mange menn på 40+ der :)

AnonymBruker
Skrevet

På møteplassen kan man svare andre som er såkalt vip+ uten at man må betale.

Frodig er også en side, som er gratis i bruk, men spørs jo hva ens preferanser er.

Anonymous poster hash: 1e61e...912
Skrevet

Har Tinder gått fra å være en ONS app til en dating app?

AnonymBruker
Skrevet

Har Tinder gått fra å være en ONS app til en dating app?

Tinder blir det du selv legger opp til der.

Anonymous poster hash: 155a3...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...