Crobern Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg sier takk for meg, for jeg er usikker på om jeg kommer hit igjen med det første.Hvorfor? I morgen skal jeg løpe sentrumsløpet. 1 mil med smerte og dårlige luftveier. Jeg er ikke ett joggemenneske egentlig, men ble "lurt" til å melde meg på , så føler at jeg står med ett ben i graven. Om jeg overlever i morgen, kommer jeg sikekrt til å være så jævelig støl og sliten at jeg ikke klarer å løfte en finger for å taste her. Om dere ser meg her på søndag, så har det skjedd ett under. Og bare for å ha sagt det også, så er jeg veldig lettlurt, så jeg vurderer å melde meg på Oslo maraton også.
Lila Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Det går nok mye bedre enn du tror. Det er en helt egen stemning på sånne dager! Dessuten motiverer det veldig at det løper så mange rundt deg, at folk står og heier og at de fleste er giret på å komme seg i mål med en god tid. Bare gjør ditt beste, og husk at det er mer enn godt nok! Lykke til!
Crobern Skrevet 25. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2014 Takk for det. Jeg håper det er noen der som er like dårlig som meg, så kan vi ta følge.
Crobern Skrevet 26. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2014 Det gikk kjempebra!! Er stolt av meg selv nå. Ville inn før det hadde gått 70 minutter.Klarte det på 63. )))) 1
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Fader altså, jeg klikket meg inn hit for jeg trodde det var enda en bruker med store triste skuffede følelser for livet og kvinneguiden, og så finner jeg en bruker som har bestått en løpeutfordring med glans! Gratulerer forresten!
Crobern Skrevet 26. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2014 Fader altså, jeg klikket meg inn hit for jeg trodde det var enda en bruker med store triste skuffede følelser for livet og kvinneguiden, og så finner jeg en bruker som har bestått en løpeutfordring med glans! Gratulerer forresten! Tusen takk;)
Lila Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Så fantastisk da! Det må du absolutt være stolt av!! Gratulerer så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå