Gå til innhold

Noen få bilder av bryllupet våres (",)

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Endelig så kan dere også se noen få bilder av bryllupet våres!

Kjekke fotografen våres, han limte alle bildene fint i en svær album så det er veldig vanskelig og tar veldig lang tid til å scannet dem!

så derfor noen av bildene har dårlig kvalitet! hmm tror ihvertfall at det er derfor! (hehe så kan jeg ikke så mye med den scanner da;))

uannset her er linken!

http://groups.msn.com/AZIROYSBRYLLUP24mai2...02/shoebox.msnw?

det kommer flere bilder etter hvert, men jeg opptaderer dere når det skjer :)

kos og klem fra meg til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelige bilder. Jeg er kjempeglad på dine vegner at dagen deres ble slik dere hadde ønsket etter så mange kjepper i hjulene som du hadde før bryllupet. Du var kjempenydelig. :D Ønsker dere all lykke i fremtiden :)

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Så nydelig du var, Perser!!!

Fantastisk kjole og flott hår! Og så flott langt slep... Gleder meg mer og mer til min tur :)

Lykke til videre!!

Skrevet

Kjempeflott Perser!

Så ut som om dere hadde en fin dag og jeg må si at dere er et pent par!

Håper det har ordnet seg med disse forskrudde familiemedlemmene og at de ikke fikk ødelagt dagen deres.

Takk for at vi fikk se bildene! :)

Skrevet

Helt nydelig Perser..... :lol:

Gleder meg til det blir min tur.

Lykke til vidre i ekteskapet, og stikk innom engang i blandt slik at du kan hjelpe oss andre som ikke er i mål ennå.

Skrevet

Du var Kjempe nydelig!!!! :D

Godt å se at dagen din var vellyket (du skrev jo et innlegg om det også...)

Lykke til videre i ekteskapet, dere blir nok veldig lykkelige!!!

Gjest *Perser*
Skrevet

tusen takk jenter :) jeg følte meg nydelig også da 8) :) *ler*

det er så dårlig kvalitet etter jeg scannet :oops: , så det er så dumt at dere ikke ser skikkelig! men men jeg får sette meg inn i den scanneren vår jeg :)

gleder meg masse til å se bilder av dere gifteklare snart :)

masse kos og klem fra fru *Perser* ;)

Skrevet

Du var nyyyyyyyyyyyydelig Perser!!!!!!! En flott mann du har fått deg, dere er vakre sammen :P

Gratulerer så mye med ekteskapet og lykke til med fremtiden!

Kos dere og ta godt vare på hverandre :D

Stooooooooor klem fra Stinemor

Skrevet

Dere var helt nydelige!

Jeg ble så glad for å se at det var kjærligheten som seiret til slutt :roll: Du så nydelig og lykkelig og vakker ut!

Lykke til videre og jeg er så glad for at alt ordnet seg til slutt for dere tre!

Masse tanker og lykkeønskninger for resten av livet deres!!

Skrevet

Nydelige bilder Perser. Jeg vil også si at kjolen din var kjempefin. Husker diskusjonen hvor noen sa den var for mye kaketopp. Jeg synes IKKE den var kaketopp i det hele tatt.

Ønsker dere alt godt fremover.

Skrevet

Fantastisk nydelig var du, og det så ut som et drømmebryllup! Gleder meg til flere bilder. Snart er det min tur........ :oops:

Ønsker dere alt godt i fremtiden! :lol:

Skrevet

"Nydelig" er visst ordet som går igjen her :D Og jeg må jo bare si meg enig: Så fine dere var!!! Og så glade dere så ut! Gratulerer så mye enda en gang, Perser :D

Skrevet

Fantastisk vakker, Perser. Du hadde veldig veldig fin kjole!! Gratulerer :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere var kjempeflotte! Kjolen kledte deg perfekt også, selvom jeg var avd en oppfatning av at det så ut som en bløtkake-kjole. Noe jeg virkelig ikke mener nå lenger. Så stor forskjell er det altså bra bildene man opprinnelig ser og til en ordentlig vielse.

Gjest Eliasbetha
Skrevet

:D Gleder meg veldig til det er min tur.Litt over 2 mnd igjen.Skal i bryllup neste helg,så jeg får en liten forsmak på hvordan mitt kanskje blir!

Elisabetha :wink:

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

takk takk til dere alle sammen :) jeg skal som sagt legge ut flere bilder nå har jeg funnet ut hvordan jeg skal få scannet fine bilder :)

så jeg kommer tilbake med flere bilder senere :)

kos og klem

Skrevet

Sååå nydelige dere var! :) Og så såå skjønn datteren deres var. Er så glad for at dagen deres ble så flott tross alle problemene dere fikk på forhånd.

Lykke til videre som ektepar! :)

Skrevet

Tusenfryd frrrryder seg over at alt gikk bra og at dere var vakrere enn jeg hadde forestilt meg.

Gratulerer kjære kjære azi :P

Skrevet

Så fine dere var. Dere så veldig lykkelige ut!!!! :kgsmil:

Kos fra lilleBRURA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...