AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Og som kan fortelle litt om hvordan dere har det? Anonymous poster hash: 4af59...f80
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg er singel alenemamma.. hva tenkte du på? Hvordan det er å være singel og mamma? Hvordan det funker med dating osv? Anonymous poster hash: cc238...793
Gjest Mammalove Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg er singel alenemamma. Hva tenkte du på?
Polly Ester Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jeg er singel alenemamma. Jeg har det bra, takk for at du spør...
Gjest Emera Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jeg er også singel alenemor. Dater ikke, det har jeg ikke prioritert.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Ts her. Bare litt om hvordan dagene og kveldene deres er. Om dere er fornøyde med tilværelsen slik den er nå, eller om dere lengter etter ett forhold? Slitne? Ensomme? Eller om dere har det fint med å være alene Anonymous poster hash: 4af59...f80
Gjest Mammalove Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Er litt ensomt på kveldene men går helt greit. Lengter ikke etter forhold. Er slitsomt men er lettere enn et forhold som ikke fungerer
Catlin Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Jeg er alenemamma for 3 barn på nesten full tid. Jobber full stilling ved siden av. Jeg har lite nettverk i forhold til hvem som kan være barnevakt. Med full jobb, 3 unger, hus og lite avlastning sier det seg selv at jeg er sliten. Har egentlig ikke tid til noe annet enn unger, hus, hjem og jobb. Har en og annen helg fri fra ungene - og de helgene blir ofte brukt til å jobbe. Selv om jeg ofte er for sliten til å være sosial, er jeg likevel ensom. Jeg savner egentlig ikke noen å dele hverdagen med. Jeg klarer hverdagen fint. Men jeg savner veldig å ha noen å dele pausene fra hverdagen med. Jeg sitter alltid alene på kveldene. Som jeg tidligere nevnte så går dagene med til unger, hus, hjem og jobb. Prøver å fokusere på å være tilstede "her og nå". Med å sette pris på de små tingene i hverdagen, blir hverdagen lettere. Og når hverdagen blir for hektisk er det ekstra viktig. Det er bedre for ungene at jeg setter meg ned i 2 minutt og lytter, enn at jeg skal stå i døra og ha det travelt i 2 minutt. Dette tror jeg er noe man må være bevisst og noe man kan øve på å bli flink til. Vet ikke om det var svar på det du lurte på - men sånn er i alle fall min hverdag
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Hvor ofte får dere kuk? Anonymous poster hash: 5a962...f26 1
Gjest ashanti Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Ts her. Bare litt om hvordan dagene og kveldene deres er. Om dere er fornøyde med tilværelsen slik den er nå, eller om dere lengter etter ett forhold? Slitne? Ensomme? Eller om dere har det fint med å være alene Anonymous poster hash: 4af59...f80 Jeg er alene med et barn, men faren er i bildet da, så barnet er jo sammen med faren også. Så dermed har jeg muligheten noenganger til å gjøre noe sprell.. Jeg kan jo bli sliten jeg også da, barnet er mesteparten hos meg. Egentlig har jeg ikke hatt tid til å være så veldig ensom, dessuten er man jo ikke alene men skjønner hva du mener. Har egentlig ikke behov for en kjæreste nå, i hvertfall ikke "heltidskjæreste", men hadde jo vært hyggelig med en som man kunne treffe en gang i uka eller noe slikt;) føler ikke for å involvere en ny mann med barnet mitt, vil være 100% sikker på at det er en bra fyr som kommer til å klare rollen som stefar bra - og han har jeg ikke møtt enda.. og er litt usikker på hvor jeg skal møte han;)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Ts her Takk for svar, det ante meg at de ville bli i samme retning som meg. Jeg har bare ett barn, men har hatt barnet alene siden det var 8 uker. Pappaen begynte med helger for ett år siden. Jeg har i tillegg jobbet 100% siden da! og hatt ett musikk-prosjekt ved siden av. Jeg var så vanvittig sliten før påske, så jeg var helt på felgen. Hadde oppussing i tillegg. Er ensom på kvelder, men har innfunnet meg med at situasjonen er slik akkurat nå. Har ikke vært heldig med å møte på "knall-karer", er blitt veldig brent, så kommer til å bruke lang tid på å gå inn i noe nytt. Ellers har jeg det bra Anonymous poster hash: 4af59...f80
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Hvor ofte får dere kuk? Anonymous poster hash: 5a962...f26 Kunne fått hver eneste dag om jeg hadde takket ja til alle Anonymous poster hash: 4af59...f80 2
Gjest Emera Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Jeg er helt alene med ansvaret for et tenåringsbarn. Klart jeg blir sliten imellom, men det må jeg jo regne med. Det er krevende å ikke ha noen å dele bekymringer med, men jeg har hatt det sånn så lenge at jeg er vant med det. Jeg savner ikke å ha en mann i livet mitt i det hele tatt. Ensom føler jeg meg ikke, jeg har jo mennesker i livet mitt utenom barnet. Tenåringen og jeg har et godt forhold, jeg har vært heldig å slippe de tyngste bekymringene og sur dørsmelling.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Jeg vet ikke om jeg kan definere meg som alenemamma siden jeg deler ungene med faren 50%. Men jeg har da barn og er singel. I tillegg til å ha barna 50% så studerer jeg, jobber, trener og tar meg av hus og hage. Jeg har veldig lite fritid, har vanligvis rundt 1 time hver dag der jeg kan slappe litt av, resten av tiden er det enten plikter eller tid med barna (og de kan være ganske travle til tider). Jeg er ganske sliten, og kunne virkelig tenke meg en dag der jeg kunne hente meg litt inn (4 mnd siden sist). Men jeg er egentlig ganske fornøyd med tilværelsen, og trives godt alene. Men samtidig vil jeg ikke leve resten av livet alene, og vil jo ha en partner på sikt. Jeg har bare ikke tid til å prioritere dating og sånt nå. Så det får vente. Jeg ønsker å faktisk ha tid til en mann i livet mitt før jeg aktivt prøver å "finne noen". Anonymous poster hash: 4ee5b...73d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Jeg savner barna veldig, de bor 50% hos faren. Er lei meg og ensom når de ikke er her. Vet at jeg burde gjort mer for å være sosial, men har så dårlig råd og mye av det jeg gjør med venninnene koster så mye penger. Trist liv dette her synes jeg. Skulle ønske jeg kunne leve i en familie, men det toget har gått fra meg da min eksmann ikke ønsket dette livet lenger. Anonymous poster hash: cd299...f32
Lennhy Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Vi har 50/50 ordning. Jeg har vert singel i 2 år, følte meg mye ensom i begynnelsen men så fant jeg meg noen hobbyer å gjøre på kvelden etter han har lagt seg så nå har jeg ikke tid til type
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jeg er alenemamma til en jente på 9 mnd, og har vært alene siden jeg var 8 uker på vei med henne. Jeg har rett og slett ikke tid til å date noen, da lillemor er på fulltid hos meg. Hun møter pappan ofte, men kommer ikke til å starte med overnatting før hun er 3 år. Prøvde å date en mann for en stund siden, men det gikk virkelig ikke for min del. Har nok å henge fingrene i med baby, studier, babytreff etc., og når kvelden kommer så nyter jeg å kunne kose meg litt alene. Mannen kommer når han kommmer, og jeg har ingen stress med å møte han enda Anonymous poster hash: c124b...55c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 ikke sliten, lengter ikke etter et forhold, bruker kveldene på det jeg vil og evt hobbyer. Anonymous poster hash: 5b5eb...d40
mara2012 Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Jeg er alenemamma og har vært det i to år. Trives godt med det, har dårlige erfaringer med forhold, så er godt å endelig kunne være alene med barnet. Jeg er ikke klar for noen ny kjæreste, men når jeg har barnefri, har jeg en mann jeg pleier å møte for litt "hygge" og det holder for meg, for nå 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå