AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 ja, på hvilken side er det flest normale folk i følge din standard? Anonymous poster hash: 31be0...2d5
Sandie Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Har best erfaring med Møteplassen hittil. På Match fikk jeg nesten bare brev fra menn som var 10-15 år eldre enn meg. Selv om jeg hadde skrevet +/- 5 år fra min egen alder i alderspreferanse. Mange av de virket også useriøse. Det er en del rare folk på alle datingsidene, men de er ofte lette å luke ut.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Jeg har drevet med nettdating noen år. Vært innom match en stund og. Pratet med flere hyggelige menn der, men synes man fikk bedre kontakt med de man snakket med på møteplassen. Synes dog møteplassen har tapt seg og er mer kjøttmarked blitt siste årene. Sukker var jeg og innom, men skjønte aldri greia der og prata vel heller ikke med noen, så vidt jeg kan huske. E-kontakt var og en side, men den ble litt for mange gærne og slibrige menn for min smak. Frodig synes jeg er ok, men som i samfunnet for øvrig finner man mye tull der og. Tinder har jeg aldri prøvd, men er vel det som er det store nå om dagen. Anonymous poster hash: 96143...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå