Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig spent på resultatet! Har en del arr og strekkmerker. Noen flere som har prøvd??

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig spent på resultatet! Har en del arr og strekkmerker. Noen flere som har prøvd??

Lurer vedig på hvordan dette har gått? Jeg har enorme strekkmerker over hele kroppen som jeg så gjerne skulle blitt kvitt.

Anonymous poster hash: 13418...391

Skrevet

Vel, haken er ferdig flasset, det tar opp til 9 mnd før huden er ferdig å jobbe. Magen flasser nå, tilhelingstiden er lenger på magen. Jeg ser ikke noe forskjell enda på haken, er fremdeles rød og kvisete. Dette tar tid. Skal prøve å oppdatere etterhvert her :)

AnonymBruker
Skrevet

Denne skal jeg følge med på! Tok du laser kun på haken i ansiktet eller også i kinnene? Har/hadde du røde acnearr, eller hullete eller begge deler?

Anonymous poster hash: 88346...9d7
Skrevet

Her skal jeg følge med. Vurderet å ta det samme selv for acne arr i ansiktet.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, haken er ferdig flasset, det tar opp til 9 mnd før huden er ferdig å jobbe. Magen flasser nå, tilhelingstiden er lenger på magen. Jeg ser ikke noe forskjell enda på haken, er fremdeles rød og kvisete. Dette tar tid. Skal prøve å oppdatere etterhvert her :)

Vil du si hvor du tok behandlingen?

Skrevet

Denne skal jeg følge med på! Tok du laser kun på haken i ansiktet eller også i kinnene? Har/hadde du røde acnearr, eller hullete eller begge deler?

Jeg tok kun på haken, har en del arr etter kviser og plukking på hudormer. Og en del røde partier.

Skrevet

Vil du si hvor du tok behandlingen?

Jeg tok det i Bergen, Gawe Medisinske Klinikk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to vannkopparr i ansiktet, og har sett at en klinikk i Oslo behandler slike små områder med CO2-laser for rundt en tusenlapp. Huden min er veldig pen ellers, så disse arrene synes veldig godt, og jeg vurderer faktisk å gjøre noe med dem.

Det blir interessant å høre om behandlingen har effekt på de mest markerte arrene dine. Kjempefint om du holder oss oppdatert! Jeg håper resultatet blir slik du ønsker. :)

Anonymous poster hash: c061d...9a7
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at 84% så resultater etter 1 gangs behandling, så jeg antar at haken min blir bra, men jeg må nok ha en gang til på magen, har veldig dype strekkmerker der.

Jeg syns du skal gjøre det, det gror veldig fort i ansiktet, men det tar som sagt tid før du ser det ferdige resultatet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at 84% så resultater etter 1 gangs behandling, så jeg antar at haken min blir bra, men jeg må nok ha en gang til på magen, har veldig dype strekkmerker der.

Jeg syns du skal gjøre det, det gror veldig fort i ansiktet, men det tar som sagt tid før du ser det ferdige resultatet.

Hvor mye betalte du? Klarer ikke å finne noe pris på mage

Skrevet

Det koster 5000kr pr behandling, tror jeg. Er veldig usikker, jeg betaler nemlig ikke for dette selv.

Skrevet (endret)

Takk for svar! :) Jeg driver med dermaroller for øyeblikket, og synes det hjelper litt. Tenker jeg prøver meg på laser når jeg er ferdig med dermaroller-behandlingene, antar at laser og dermaroller ikke bør kjøres samtidig. :)

Edit: Der forsvant anonymiteten, gitt. Jaja, ikke så viktig.

Endret av Miss-Grey
Skrevet

Dermaroller har jeg aldri prøvd, så det kan jeg ikke uttale meg om. Fikk beskjed i går om at jeg skal ha en runde til, men det må gå 4 uker mellom hver gang. Så helt crazy ut i ett par dager ;)

Skrevet

Åh, dette må jeg følge med på! Har en del arr i kinnene jeg vil bli kvitt etterhvert. Men jeg har sett bilder av folk som har blitt behandlet med laser... og det ser jo virkelig ikke ut rett etterpå? På de bildene jeg har sett var i allefall personen knall rød og stram i ansiktet, og så var det masse gul-oransj gugge rundt omkring i ansiktet. Så virkelig ikke bra ut... og det så jævlig vondt ut! Men jeg vet ikke om alle blir sånn? Denne personen var sånn i et par uker.... det skremte meg litt :s

Annonse
Skrevet

Hun som gjorde det på meg tok det i hele ansiktet, en uke etter kunne man ikke se det i det hele tatt. Jeg skal ta en runde til, rødheten går over etter noen få dager.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hun som gjorde det på meg tok det i hele ansiktet, en uke etter kunne man ikke se det i det hele tatt. Jeg skal ta en runde til, rødheten går over etter noen få dager.

Hvordan ble du etter at du tok laser i ansiktet? Fikk du noen infeksjoner, pigmentflekker eller arr? Hvor lenge varte rødheten? Og hvordan er huden din nå? :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan ble du etter at du tok laser i ansiktet? Fikk du noen infeksjoner, pigmentflekker eller arr? Hvor lenge varte rødheten? Og hvordan er huden din nå? :)

Sorry sent svar! Men har vært på ferie :) Ingen problemer i det hele tatt, rødheten var borte etter ca 5 dager og ser ikke så stor forskjell enda, men det skal visstnok ta opp til 9 mnd før huden er ferdig å jobbe. Burde vel kanskje ta en runde til....

AnonymBruker
Skrevet

advarer alle mot dette ! Laser er ikke ufarlig ! hilsen ei som knapt har vært ute på 8 år etter mislykket laser behandling...

Anonymous poster hash: 02078...58c
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser denne tråden er ett år gammel, men hvordan gikk det med strekkmerkene på magen?  :)  Det virker som at CO2-laser er en av de få behandlingene som gir en effekt på (gamle) strekkmerker etter det jeg har lest.

Anonymous poster hash: c6053...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...