Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Da jeg var hos frisøren sist, så jeg at frisøren brukte en slags kniv til å forme øyenbrynene på ei jente. Det så ganske enkelt ut, men har noen erfaringer med slike kniver? Det virker også litt skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en av min søster, men likte den ikke. Den skjærer fint, men jeg må fremdeles nappe. Kan hende kniven virker på noen men ikke mine bryn. :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er redd for å sitte igjen UTEN bryn, noe jeg faktisk nesten opplevde i forbindelse med et teaterkurs for mange år siden. Jeg ble sminket opp som porselensdokke, og sminkøren hadde kitt på brynene mine så de skulle bli usynlige. Men det var IKKE lett å få bort igjen, for å si det slik.... :veldigsur:

Gjest La boheme ikke innlogget
Skrevet

Jeg har en slik, og bruker den en gang innimellom når jeg rett og slett ikke orker å nappe.Det går fort, men det fungerer jo omtrent som når du barberer beina-hårene fjernes ikke med roten og vokser derfor ut innmari fort.

Det er åpenbart viktig å være lett på hånden, det er veldig lett å ta for mye, og ende opp med bryn som ser ut som blyantstreker.Og vær forsiktig-første gang jeg brukte min gikk jeg med et lite kutt over øyet i en uke.. :roll:

Skrevet

Jeg bruker en sånn kniv når det skal gå fort eller jeg ikke gidder å nappe. Synes resultatet blir bra, men det må gjøres oftere enn napping. Har ikke opplevd å skjære meg. Også er de best mens de er skarpe... Jeg kjøper på Vita.

Gjest sveisel
Skrevet

jeg bruker vanlig barberhøvel (mach3) når jeg ikke orker å nappe brynene mine.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kniven fjerner hårene, men fordi de kuttes rett ved hudoverflaten er rask "ettervekst" og inngrodde hår uunngåelig...Hverken pent eller behagelig. Anbefaler napping, selv om det tar mer tid.

Skrevet

Har en slik, men har ikke brukt den noe særlig. Er ikke helt sikker på hvordan jeg bør holde den, og så tror jeg det er lett å ta litt for mye med den.

Skrevet

Har et par sånne jeg også. Men de kjøpte jeg faktisk på 7-eleven i utlandet - har ikke sett de har det på butikker (ingen altså, ikke bare 7-eleven.) her hjemme. Bruker de sjelden, bare når jeg som de andre ikke har tid til å nappe. Bra resultat, men vokser som sagt fort ut igjen, og da vokser liksom alt ut på en gang...

Skrevet

Jeg anbefaler deg ikke å gjøre det om du har lys hud og mørkt hår. Jeg har fått "barbert" øyenbrynene mine et par ganger, og det har sett helt merkelig ut, med sorte prikker (etterveksten) der hårene har vært nesten umiddelbart etter skjæring.

Skrevet

jeg er ikke flink til å nappe mine bryn da det gjør så sinnsykt vondt og jeg klarer aldri å vende meg til det... bedre om frisøren ol gjør det faktisk. derfor hender det at det er rimelig "utvokst" når jeg en sjelden gang får henne til å hjelpe meg, og hun har brukt slik en kniv og begge har vi vært fornøyde (napper litt også).

Kunne tenkt meg en slik en, kunne være enklere å vedlikeholde hjemme da skulle en tro - hvor får amn kjøpt disse i Norge???

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har sett slike kniver bl.a hos Vita og Esthetique, av merket Depend.

For min del tror jeg at jeg fortsetter med pinsetten, spesielt siden jeg er mørk og ikke vil ha "ettervekst"

Skrevet

jeg har kjøpt meg en pakke depend (3stk øyenbrynskniv), og er meget fornøyd;) Gav et flott resultat, smertefritt og enkelt!

volle bare si det :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...