Gjest bustyvel Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Noen som har prøvd timen Bootylicious på Elixia? Erfaringer? Jeg vil gjerne teste ut en ny gruppetime, derfor jeg spør.
Nanami Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Venninnen min har, og hun sa at den var ordentlig bra. Er styrke på mage, lår og kjernen.
Gjest bustyvel Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Venninnen min har, og hun sa at den var ordentlig bra. Er styrke på mage, lår og kjernen. Supert, da tror jeg at jeg skal prøve den for variasjonen sin skyld
Nanami Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Supert, da tror jeg at jeg skal prøve den for variasjonen sin skyld Du får si ifra hvordan den er. Skal prøve selv neste uke
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Noen som har prøvd timen Bootylicious på Elixia? Erfaringer? Jeg vil gjerne teste ut en ny gruppetime, derfor jeg spør. Jeg har prøvd en ung formfull kvinne som var veldig Bootylicious... og wow! - den natten kommer jeg aldri til å glemme.... visste ikke at de har tilsvarende på Elixia ????? og som gruppetime???? Perverse griser.... Anonymous poster hash: f8f45...0ff
Gjest bustyvel Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Jeg har prøvd en ung formfull kvinne som var veldig Bootylicious... og wow! - den natten kommer jeg aldri til å glemme.... visste ikke at de har tilsvarende på Elixia ????? og som gruppetime???? Perverse griser.... Anonymous poster hash: f8f45...0ff Jepp, det er nettop DET den gruppetimen går ut på. Og ikke bare en dame, em hel sal med damer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå