AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Har fått sterke indikasjoner på at han jeg er sammen med også lever i et slags forhold til eksen sin, men han sier bare at jeg er syk i hodet når jeg konfronterer han med det. Han har kontakt med henne hver eneste dag, også når han er på besøk hos meg, men da går han vekk for å ringe henne. Hvis jeg ringer han, blir han ofte sinna og sier at det kun er han som har lov til å kontakte meg og ikke omvendt hvis han tar telefonen i hele tatt. Å ta kontakt med eksen hans er uaktuelt pga trusler. Oppi alt får jeg nesten daglige oppdateringer på hvor mange damer som finner han attraktiv, syns han har flott kropp og er kjekk, om meldinger han får osv... og det er ikke snakk om få damer. Er det vanlig å ha slike samtaler med andre damer dersom man er i et forhold? I mitt hode gjør man ikke sånt, man har heller ikke daglig kontakt med eksen, som det ifølge han ble slutt med for flere år siden. Han har innrømt at han har sagt til henne at vi ikke har et forhold. Til tross for dette sier han at han vil dele livet sitt med meg når jeg spør han hva han egentlig vil med meg... Han sier også at han elsker meg, men er han i dårlig humør sier han jeg skulle hatt juling. Blir helt forstyrra oppi hodet av denne mannen, føles nesten som har har tatt sjelen min, for jeg ser jo at jeg finner meste og kommer meg ikke av flekken. Hvordan hadde dere tolket slik oppførsel? Anonymous poster hash: 9a64f...725
Gjest Violetta Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Hvorfor tolke den? Kom deg bort heller. At du gidder. 6
Bernardette Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Han har kontakt med henne hver eneste dag, også når han er på besøk hos meg, men da går han vekk for å ringe henne. Hvis jeg ringer han, blir han ofte sinna og sier at det kun er han som har lov til å kontakte meg og ikke omvendt Oppi alt får jeg nesten daglige oppdateringer på hvor mange damer som finner han attraktiv, syns han har flott kropp og er kjekk, om meldinger han får osv... og det er ikke snakk om få damer. (...) daglig kontakt med eksen, som det ifølge han ble slutt med for flere år siden. Han har innrømt at han har sagt til henne at vi ikke har et forhold. (...) men er han i dårlig humør sier han jeg skulle hatt juling. Bare se på alle de tingene der, tatt rett ut fra din tekst. Uansett om han har noe på gang med eksen eller ikke; EN av de setningene over er nok til å avslutte det du har med ham. Og du nevner en hel haug med setninger som er uakseptable i et forhold! DET ER HELG, kom deg ut, nyt livet, ikke kast det bort på en rasstut. 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Hvorfor tolke den? Kom deg bort heller. At du gidder. Fordi jeg klarer ikke det, føler meg helt handlingslammet, som om livet har stoppet opp på en måte Anonymous poster hash: 9a64f...725
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Du får ikke lov å ringe ham? Herregud. Dette er jo ikke et forhold. Anonymous poster hash: fa355...371 4
Bernardette Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Fordi jeg klarer ikke det, føler meg helt handlingslammet, som om livet har stoppet opp på en måte Nå må du hæren fløtte meg ta deg sammen, ikke sitt her i offerrollen mens du ser livet ditt passere, ærlig talt kjerring! 9
Brimi Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Say what? Hadde samboeren min snakket sånn til meg hadde han fått så mye kjeft at han hadde ikke sett enden av det! Og hadde han fortsatt hadde jeg kastet han på hue og ræva ut! 3
Ansjosen Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Say what? Hadde samboeren min snakket sånn til meg hadde han fått så mye kjeft at han hadde ikke sett enden av det! Og hadde han fortsatt hadde jeg kastet han på hue og ræva ut! Second !!
Gjest chisandra Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Løp for livet, jente! Hva er det med damer som finner seg så totalt ubrukelige menn, og faktisk blir der?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Jeg sier bare HEKTA Anonymous poster hash: d5de2...8df 1
Gjest Tris Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 For det første må han selv være idiot i hodet som sier at du er syk i hodet når du konfronterer han. Det er psykisk manipulering. For det andre er ikke dette ett forhold. Han utnytter deg, og det er ikke slutt mellom han og eksen, selv om han sier det til deg. Oppførselen hans tyder ikke på at det er slutt. Dump han, og få det bedre med deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Nå må du hæren fløtte meg ta deg sammen, ikke sitt her i offerrollen mens du ser livet ditt passere, ærlig talt kjerring! TS her: Jeg skjønner hva du mener, for jeg ville nok sagt akkurat det samme selv hvis noen andre hadde fortalt meg at typen deres hadde vært slik. Men å få høre at jeg er god nok ene dagen, men ikke dagen etter, så blir man jo litt hjernevasket. Det er nesten som om jeg lever for de gode stundene der han har noe fint å komme med til meg. Da kjenner jeg at tankene om trusler, slengbemerkninger, dobbeltliv og alle de andre damene blir fortrengt, problemet er jo det at når han svitsjer personlighet igjen så drar han meg litt og litt lenger ned for hver gang. Jeg vil ikke være noe offer og jeg er ikke ute etter sympati, jeg ønsker bare å skjønne hvorfor han er slik og kanskje noen har gode råd om hvordan å komme seg vekk, for å bare kutte kontakten klarer jeg ikke, han har altfor mye makt over meg til det. Anonymous poster hash: 9a64f...725
Gjest Blomsterert Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Jeg sier det bare enkelt : Han der er ikke riktig god. Du har jo allerede blitt forvirret og mistet gangsynet. Forhåpentligvis forstår du at du må komme deg bort fra ham. Jo før, jo heller.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 TS her: Jeg skjønner hva du mener, for jeg ville nok sagt akkurat det samme selv hvis noen andre hadde fortalt meg at typen deres hadde vært slik. Men å få høre at jeg er god nok ene dagen, men ikke dagen etter, så blir man jo litt hjernevasket. Det er nesten som om jeg lever for de gode stundene der han har noe fint å komme med til meg. Da kjenner jeg at tankene om trusler, slengbemerkninger, dobbeltliv og alle de andre damene blir fortrengt, problemet er jo det at når han svitsjer personlighet igjen så drar han meg litt og litt lenger ned for hver gang. Jeg vil ikke være noe offer og jeg er ikke ute etter sympati, jeg ønsker bare å skjønne hvorfor han er slik og kanskje noen har gode råd om hvordan å komme seg vekk, for å bare kutte kontakten klarer jeg ikke, han har altfor mye makt over meg til det. Anonymous poster hash: 9a64f...725 Dette må du få hjelp til! NÅ! Anonymous poster hash: b194e...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Hva slags "råd" til å komme deg vekk? Du må altså bare slå opp og komme deg vekk. Det er ikke noen "triks". Og du kan ikke få en venninne til å slå opp for deg. Ja det er vanskelig men du har fått bekreftelse på at du må ut og resten er opp til deg. Anonymous poster hash: fa355...371 2
Gjest Tris Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 TS her: Jeg skjønner hva du mener, for jeg ville nok sagt akkurat det samme selv hvis noen andre hadde fortalt meg at typen deres hadde vært slik. Men å få høre at jeg er god nok ene dagen, men ikke dagen etter, så blir man jo litt hjernevasket. Det er nesten som om jeg lever for de gode stundene der han har noe fint å komme med til meg. Da kjenner jeg at tankene om trusler, slengbemerkninger, dobbeltliv og alle de andre damene blir fortrengt, problemet er jo det at når han svitsjer personlighet igjen så drar han meg litt og litt lenger ned for hver gang. Jeg vil ikke være noe offer og jeg er ikke ute etter sympati, jeg ønsker bare å skjønne hvorfor han er slik og kanskje noen har gode råd om hvordan å komme seg vekk, for å bare kutte kontakten klarer jeg ikke, han har altfor mye makt over meg til det. Anonymous poster hash: 9a64f...725 Jeg håper dere ikke bor sammen. Det vil gjøre ting enklere for deg. Kutt han ut pr sms, han fortjener ingen forklaringer osv. Slett nummeret, blokker han, pakk ned tingene hans og få noen til å hente det evt levere det til han. 2
Timza Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Fortell det du sier her til dine nærmeste. Start derifra så vil du få hjelp til å kutte han ut. 2
Gjest Makemeloveit Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Kjære deg! Jeg har vært i dårlige forhold og jeg vet hvor FORFERDELIG vanskelig det er å gjøre det slutt og komme seg ut av det og videre. Men ærlig talt, ha litt mer selvrespekt. Du lar han tråkke på deg selv om du ikke gjør det bevisst. Han har ingen grunn til å snakke med ex'en sin når han er med deg, eller i det heltatt. Og at du ikke skal få ringe han? Beklager, men han er ingenting å satse på. Kom deg vekk, det er hans tap. Du vil takke deg selv i senere tid
Gjest Lille-pus Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 TS; Han der er ikke helt god. Dere bor ikke sammen så langt jeg forstår av teksten din. Det betyr at du slutter å svare ham når han ringer, og du lukker ikke opp for ham om han kommer på døren din. Bare send en sms og si at du ikke gidder mer. 2
Crobern Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 TS her: Jeg skjønner hva du mener, for jeg ville nok sagt akkurat det samme selv hvis noen andre hadde fortalt meg at typen deres hadde vært slik. Men å få høre at jeg er god nok ene dagen, men ikke dagen etter, så blir man jo litt hjernevasket. Det er nesten som om jeg lever for de gode stundene der han har noe fint å komme med til meg. Da kjenner jeg at tankene om trusler, slengbemerkninger, dobbeltliv og alle de andre damene blir fortrengt, problemet er jo det at når han svitsjer personlighet igjen så drar han meg litt og litt lenger ned for hver gang. Jeg vil ikke være noe offer og jeg er ikke ute etter sympati, jeg ønsker bare å skjønne hvorfor han er slik og kanskje noen har gode råd om hvordan å komme seg vekk, for å bare kutte kontakten klarer jeg ikke, han har altfor mye makt over meg til det. Anonymous poster hash: 9a64f...725 Hvorfor han er slik er ikke noe å lure på. Han er sånn, ferdig med det. Hvordan skal du komme deg vekk? Slutt å ta kontakt med han, ikke svar da han kontakter deg. Om du ikke føler deg sterk nok til det så snakk med familie og venner og søk støtte der. Du kan ikke være sammen med han fordi han sier noe pent annen hver dag.Du kan finne deg en som respekterer deg, en du kan ringe og en som sier noe pent hver dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå