Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med den frasen?

Alle som generaliserer er idioter. :fnise:

Jeg tror ikke at alle som er utro, alltid er utro.Tror du?

Anonymous poster hash: 8c997...f75
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: cc758...9a4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig an på. Jeg velger å ikke dra alle under samme kam, for alle er forskjellige individer. For noen hender det bare på fylla en gang, mens for andre skjer det flere ganger.

Anonymous poster hash: 730d9...dcb
Skrevet

Hva er det med den frasen?

Alle som generaliserer er idioter. :fnise:

Jeg tror ikke at alle som er utro, alltid er utro.Tror du?

Anonymous poster hash: 8c997...f75

Jeg tror nok at det er forskjellig fra person til person jeg

Skrevet

Alle kan dumme seg ut en gang i fylla eller noe slik, det kan faktisk skje den beste. Folk som er utro i helt klinkende klar edru tilstand er det nok litt verre med.. Slike folk er nok lettere å si det om synes nå jeg.

Gjest chisandra
Skrevet

Nei, jeg tror ikke på uttrykket "en gang utro, alltid utro!"

Derimot tror jeg på at de som har vært utro, kan ha lettere for å være det på nytt - sammenlignet med de sterkt prinsippfaste om troskap.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Noen kan velge utroskap som veien ut av et elendig forhold, og aldri gjøre det igjen. Det hender jo man lærer av sine feil også ;)

Men det finnes også de som er notorisk utro og rett og slett ikke passer til å være i forhold.

Anonymous poster hash: 90dc7...4c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var notorisk utro mot 3 av eksene mine. Vokste opp med Madonna og "girlpower", og brukte lange røde strømper på pur trass. Hadde ingen intensjoner om å skape en familie med noen, og det å ikke legge begrensninger på egen seksualitet, men nyte det livet hadde å by på, var vel en slags forsikring mot å gro fast i ett forhold med én mann, og se det sakte gå mot unger, retriever, rekkehus og stasjonsvogn.

Kan dog ikke falle meg inn å være utro mot min nåværende kjæreste. Folk forandrer seg.

Anonymous poster hash: 2121b...960

AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Anonymous poster hash: 211fe...3b9
Skrevet

Nei, jeg tror ikke at "en gang utro, alltid utro".

Men jeg tror at har man vært utro er det en karakterbrist (særlig hvis man var utro over tid med samme person). Og den dårlige moralen og karakterbristen vil følge personligheten til personen resten av livet. Gjort er gjort og det sa noe om personens moralske kompass.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en person av den typen som tenker at det man ikke vet har man ikke vondt av, er utro og ikke blir tatt, tror jeg vedkommende godt kan være utro mange ganger.

En annen person er kanskje utro og har det så fælt etterpå at det aldri gjentar seg.

Anonymous poster hash: 1ada8...cea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke...

Men de som har det som et mønster slutter neppe med det...

Anonymous poster hash: e00f6...9de

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor skulle det være slik da?

Jeg har ingen som helt tro på slike 'ordtak' som sier at de som gjør noe en gang vil fortsette å gjøre det resten av livet.

Jeg har lyst til å se at alle de som i barndommen forsøkte å stjele en karamell hos en venninne er tyver i dag...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan havne der. Vi liker ikke tanken,men sånn er det.

Gjennom kjente, venninner som er blitt skilt, så har de gått frahverandre pga utroskap. Noen har angret pga de var så såret og de kunne jobbet med forholdet istedenfor. felles for mennene er at ingen av forholdene til elskerinnene har vart lenge etter skillsmissen.

Jeg ble selv skuffet over min mans utroskap. Nå har årene gått, og i dag skjønner jeg at det ble utroskap. Vi hadde ikke noe felles lengre. utroskapen var det som gjorde at vi gikk frahverandre. Nå skal det sies at vi var veldig unge, og vi utviklet oss i hver vår retning.

Forholdet til elskerinnen tok slutt den dagen han måtte flytte hjemmefra. Hun ville bare ha en elsker, ingen forpliktelser. Barna var ikke med inn i bildet hennes.

Han ble senere gift,men skilt igjen. Var utroskap fra hennes side som han ikke klarte. Snakk om å møte seg selv i døren

Anonymous poster hash: dc0c7...e51
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er utro så det er ingen surprise akkurat. Glad jeg holder meg unna menn.

Anonymous poster hash: 70671...46e
  • Liker 1
Skrevet

Alle menn er utro så det er ingen surprise akkurat. Glad jeg holder meg unna menn.

Anonymous poster hash: 70671...46e

Dette er nok ikke riktig. Men leser du mye her inne kan du fort få følelsen av at det er sånn!

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror ikke på uttrykket "en gang utro, alltid utro!"

Derimot tror jeg på at de som har vært utro, kan ha lettere for å være det på nytt - sammenlignet med de sterkt prinsippfaste om troskap.

Enig her at det er kanskje enklere for de som har vært det. Dessverre har denne frasen vist seg å stemme med mine erfaringer :-(

Men tror kanskje ikke alle er sånn!

• Liker 1
Skrevet

Mener ikke det er svart/hvitt, nei. Men jeg mener at det er større sjanse for at en som har vært utro er utro igjen. Nettopp fordi det er ikke så skummelt andre gangen. Spesielt de som har vært utro over lengre tid vil jeg si har litt for stort ego til at man kan stole på de 100 %.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke det er svart/hvitt, nei. Men jeg mener at det er større sjanse for at en som har vært utro er utro igjen. Nettopp fordi det er ikke så skummelt andre gangen. Spesielt de som har vært utro over lengre tid vil jeg si har litt for stort ego til at man kan stole på de 100 %.

Når man først har gått over terskelen, er det lettere å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 868a6...e77

• Liker 1
Skrevet

Når man først har gått over terskelen, er det lettere å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 868a6...e77

Jepp. Jeg tror man stoler mer og mer på seg selv også. At man blir mer og mer trygg på at man klarer å holde en hemmelighet fordi det blir en vane.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...