Gå til innhold

Jeg har sagt meg opp!

philippa starck

Anbefalte innlegg

Etter et tøft år med mye styr på jobben, og vanskeligheter med å få dagene til å gå rundt, valgte jeg i går (etter nøye overveing) å si meg opp. Var i samtale med direktør og salgssjef, og de forsto mine synspunkter, og vi kom frem til en veldig grei løsning. I utgangspunktet skal jeg på ferie om en uke, og det mente de var like greit at vi holdt oss til de planene. Så nå har jeg en uke igjen på jobben!!

Uff, jeg kommer til å savne mine kolleger så veldig - det var det verste med det hele. Har fortalt det til noen av dem, og alle reagerer med "vantro og fortvilelse" :wink: (hihi, snakk om å sette seg selv høyt...)

Så! Nå er det altså gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen, da jeg var i samme situasjon som deg i desember.

KJempetrist å slutte når man har gode kollegaer :(

MEN SÅ UTROLIG GODT Å BLI KVITT EN DUST AV EN SJEF!!!!!

Lykke til på jakten etter ny jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff avgjørelse .. men av og til må man ... for ikke å miste seg selv..

Et arbeidsmiljø (sjef) som virker så destruktiv - ødelegger så utrolig mye i lengden. Men det er alltid trist å miste gode kolleger..

Lykke til i søking etter ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg skjønner deg godt, men samtidig synes jeg det blir litt dumt/trist å slutte i en jobb som en trives i, pga en teit sjef. Da "vinner" jo han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, du er tøff som har tatt et sånt valg. Har forståelse for det du gjør, men ser selvsagt at det kan være vanskelig å forlate en jobb du egentlig liker også. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt om sjefen din og andre "koslige" ting på arbeidsplassen din, så skjønner jeg at du slutter. Håper du raskt får en ny jobb! :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei philippa starck!

Kom over denne artikkelen og tenkte på deg, for det var vel med sjefen du hadde problemer?

Fra Dagsavisen

Takk! Det var en god artikkel, og mye av det som sto, stemmer på min arbeidsplass. Nå var det ikke BARE pga sjefen jeg sluttet, men jeg tror så gjerne at mange sliter i samme bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...