AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Man kan få så ørene flagrer om man sier det høyt. Men for mange har fysisk tiltrekning mye å si.. Forandrer utseendet seg veldig, så kan "alt" forandre seg... Skulle ønske jeg så forbi utseendet, og bare brydde meg om personlighet. Men sånn er jeg ikke. Hvordan kan jeg bli mindre overfladisk? Jeg har alltid vært slank, men det kan jo endre seg. Hadde ikke vært noe gøy om jeg hadde blitt dumpet av den grunn. Men jeg selv merker jeg synes menn blir mindre tiltrekkende når de går veldig opp i vekt. Spesielt om vektøkningen kommer av dårlig kosthold og sofasløving, men også om fyren gjør "så godt han kan" for å ta vare på kroppen... Hvordan kan jeg forandre holdning? Jeg mener dette seriøst. Føler meg nærmest slem, men kan jo ikke mye for hvordan jeg føler det. Anonymous poster hash: 84e0a...400 1
got2go Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Som du sier, det er bare sånn du føler. Kan ikke forandre et tenningsmønster, og hvis du ikke tenner på overvektige mannfolk så får du holde deg unna disse. 1
Biloba Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det er helt naturlig å ha mest lyst på en som ser sunn og sprek ut, fremfor en som lar kroppen forfalle og prioriterer å putte i seg kalorier ukritisk fremfor helsa og utseendet. Jeg snur på flisa, kjærlighet er ikke bare å elske hverandre uansett, kjærlighet er også å holde seg i form for hverandre og være en god utgave av seg selv. Alt med måte, selvfølgelig, vi er ikke supermodeller. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Som du sier, det er bare sånn du føler. Kan ikke forandre et tenningsmønster, og hvis du ikke tenner på overvektige mannfolk så får du holde deg unna disse. Når man ikke er i forhold, så kan man holde seg til de man typisk tenner på ja. Men nå tenker jeg spesifikt om man er i langvarig forhold, og så legger partneren på seg veldig mye. Anonymous poster hash: 84e0a...400
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Det er helt naturlig å ha mest lyst på en som ser sunn og sprek ut, fremfor en som lar kroppen forfalle og prioriterer å putte i seg kalorier ukritisk fremfor helsa og utseendet. Jeg snur på flisa, kjærlighet er ikke bare å elske hverandre uansett, kjærlighet er også å holde seg i form for hverandre og være en god utgave av seg selv. Alt med måte, selvfølgelig, vi er ikke supermodeller. Du sier noe der! Men man kan jo "ufrivillig" gå opp i vekt. Man kan spise greit, trene litt og allikevel kommer kiloene. Når personligheten og alt annet fortsatt er match, er det jo kjipt om forholdet ødelegges av at det ikke lenger er fysisk attraksjon. Anonymous poster hash: 84e0a...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå