Nattrangler Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 For ca 1 1/2 år siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har to barn sammen. Det ble slutt fordi det var mye krangling. Han søkte oppmerksomhet far andre damer og det endte til slutt i utroskap. Jeg valgte å gå fra han når jeg ikke klarte å tilgi når etter at det skjedde flere ganger. Siden jul har vi hatt det topp og hengt sammen med barna. ingen har snakket om å prøve på nytt, men vi det endte opp i et seksuelt forhold igjen. det har vært fantastisk å bo hver for seg ,bare være sammen og ha kvalitetstid. Ungene har aldri sett oss krangle (holdt de skjermet). følelsene blusset opp igjen og jeg tok mot til meg og snakke ut om han savnet familielivet og bare kose oss sammen. han koste seg, men merket at han holdt igjen. det skjønner jeg med tanke på alt vi har vært igjennom. Han startet med å flørte /sende sms intvitasjoner . For tre uker siden snakket vi sammen etter et møte med barnehagen, og da sa jeg rett ut hva jeg følte og at ting har gått utrolig bra.Da svarte han at han har datet en dame en stund og det begynte å bli seriøst. og hun er jo selvfølgelig siste dama han hadde et utro forhold til. Ble veldig opprørt og lurte hva han drev med? om hun visste om meg? det gjør hun da altså ikke.. aner ikke hvor lenge det har pågått. Han sa han godt kunne ha null kontakt forutenom nødvendig samarbeid med barna om jeg ikke ville ha noe med han å gjøre så forstod han det. sier han er lei seg, men å kaste bort alt samarbeidet vi har hatt i det siste føles ut som han bare tenker på segselv..han sa at hvis jeg sa noe til henne, ville det bli helvete. Uka etter tar den nye dama hans kontakt og ønsker at vi skal være venner. Det var visst på tide at hun skulle møte barna så hun tok mot til seg å snakke med meg. Jeg sa da ingenting om hva som har skjedd mellom meg og sa jeg var enig i å samarbeide best mulig. Barna kommer først. Tror ikke de er klare for dette , men fint lite jeg får gjort. Det er bare meg som vet hva som har skjedd. I tillegger hjertet mitt er knust på nytt.Noen gode råd eller tanker ? 2
fishy Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Herregud, for en dust. Så utrolig dårlig gjort av han. Det du skal gjøre nå, er slutte å tenke på han uansett hvor vanskelig det er. Barna og deg selv først. Reis ut, møt andre, og vis han at du kommer deg over det og er sterkere. Det vil bare gjør han sjalu.. Han virker som en stakkarslig taper som holder på sånn.. 7
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Ganske tydelig at barnefar har et stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet i alle fall. En ting du definitivt skal gjøre, er å glemme han. Mulig han tenker på barna, men han tenker overhodet ikke på deg, eller hans nye kjæreste. Unngå unødvendig kontakt med han, og ikke si noe til hans nye kjæreste. Det vil ikke gagne noen, og vil kun gjøre vondt verre. 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Han har jo fått i pose og sekk, og det har ikke vært noe tema før nå. På en måte har han ikke gjort noe galt, bare kost seg veldig. Og kanskje prøvd å finne ut av ting selv. Men jeg skjønner at du reagerer, og som den som kom dårligst ut av dette, så skjønner jeg at du føler deg sviktet. Samarbeid med han om barna, ha lite kontakt med henne, og få ett bra liv selv. Anonymous poster hash: 679ed...404
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 For ca 1 1/2 år siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har to barn sammen. Det ble slutt fordi det var mye krangling. Han søkte oppmerksomhet far andre damer og det endte til slutt i utroskap. Jeg valgte å gå fra han når jeg ikke klarte å tilgi når etter at det skjedde flere ganger. Siden jul har vi hatt det topp og hengt sammen med barna. ingen har snakket om å prøve på nytt, men vi det endte opp i et seksuelt forhold igjen. det har vært fantastisk å bo hver for seg ,bare være sammen og ha kvalitetstid. Ungene har aldri sett oss krangle (holdt de skjermet). følelsene blusset opp igjen og jeg tok mot til meg og snakke ut om han savnet familielivet og bare kose oss sammen. han koste seg, men merket at han holdt igjen. det skjønner jeg med tanke på alt vi har vært igjennom. Han startet med å flørte /sende sms intvitasjoner . For tre uker siden snakket vi sammen etter et møte med barnehagen, og da sa jeg rett ut hva jeg følte og at ting har gått utrolig bra.Da svarte han at han har datet en dame en stund og det begynte å bli seriøst. og hun er jo selvfølgelig siste dama han hadde et utro forhold til. Ble veldig opprørt og lurte hva han drev med? om hun visste om meg? det gjør hun da altså ikke.. aner ikke hvor lenge det har pågått. Han sa han godt kunne ha null kontakt forutenom nødvendig samarbeid med barna om jeg ikke ville ha noe med han å gjøre så forstod han det. sier han er lei seg, men å kaste bort alt samarbeidet vi har hatt i det siste føles ut som han bare tenker på segselv..han sa at hvis jeg sa noe til henne, ville det bli helvete. Uka etter tar den nye dama hans kontakt og ønsker at vi skal være venner. Det var visst på tide at hun skulle møte barna så hun tok mot til seg å snakke med meg. Jeg sa da ingenting om hva som har skjedd mellom meg og sa jeg var enig i å samarbeide best mulig. Barna kommer først. Tror ikke de er klare for dette , men fint lite jeg får gjort. Det er bare meg som vet hva som har skjedd. I tillegger hjertet mitt er knust på nytt.Noen gode råd eller tanker ? For gudskyld fortell henne om det så hun ikke kaster bort mere tid på den gjøken. Tenk om de får ett barn så finner hun ut i ettertid at gubben har kjørt dobbelt hele veien. Dessuten, om du sier det til henne nå før det blir andre skadelidende så får du en liten "hevn" og hun får føle på hvor vondt det er å bli bedratt så hun kanskje ikke legger seg etter opptatte menn i fremtiden Anonymous poster hash: fc49f...ed2 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Altså, ja, han er en utro tust. Men ts visste jo det: han var utro flere ganger før de gikk hver til sitt. At en gjerne håper og spinner luftslott for ungene sin del er en ting, men en utro mann er og blir en utro mann. Det eneste realistiske nye forholdet dere kunne hatt var et med deg, han, ungene og elskerinnene til mannen din, ts. Og når det kommer til den nye damen: selvfølgelig vet hun at han er utro. Det var jo slik hun fikk han i seng. Hun og spinner sitt eget luftslott, eller kanskje synes hun det er ok at han ligger med andre, men uvitende er hun på ingen måte. Alt i alt synes jeg dermed at ts er den som kommer best ut av situasjonen. Du er fri. Forhåpentligvis har du endelig lært at exen ikke er noe tess (og at dersom dere skulle finne tilbake igjen til hverandre så må du dele han) og kan gå videre i livet. Anonymous poster hash: a98cc...4dc 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 I og med at dere ikke har vært sammen på halannet år som par, og kun hatt uforpliktende sex så skylder han deg faktisk ingenting.Anonymous poster hash: 407cf...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde sagt i fra til hans nye dame jeg. Hun burde få vite at han har knulla på deg i det siste. Anonymous poster hash: 286c9...230 4
Nattrangler Skrevet 25. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2014 (endret) hei ts her:) Takker for svar. Vi hadde det røft når vi var sammen med økonomi og sykt barn, så det slet oss endel ned. Gikk til familierådgivning og fikk ting på stell igjen, men utroskapen skjedde på nytt når han startet på skole og ikke taklet det. Nå tror jeg de møttes igjen etter at det ble slutt, så hun tror vel hun kapret han. Hun la seg flat og sa det startet som en uskylding flørt. Han stoppet kontakten når vi var sammen og tok den opp etter at det var slutt. så hun tror vel også at det ikke har skjedd noe mellom meg og han. Men alt i alt. Det var vel det beste som kunne skje. Folk forandrer seg ikke uansett hvor mye man ønsker og håper.Han skylder meg kansje ingenting, men han kunne latt være å invitere og si han savner meg o.l dersom det bare var for å få pose og sekk Noen som har vært borti noe lignende? Det gjør så helvetes vondt så noen solskinnshistorier om å komme seg videre hadde vært flott.... Endret 25. april 2014 av Nattrangler 2
cerruti Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Uff, høres tøft ut. Ingen annen medisin enn at tiden leger... Håper du kommer deg fort videre. 1
Biloba Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Men jeg skjønner at du reagerer, og som den som kom dårligst ut av dette,Anonymous poster hash: 679ed...404 Ikke umiddelbart sikker på om det stemmer. Synes det kan se ut til at mannen prioriterer nytt, spennende og problemfritt, fremfor å få egen familie sammen og på fote igjen. Godt mulig dette er good riddance i stedet:-)
Nattrangler Skrevet 25. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2014 ts her: tror jeg skal bare la dette gå sin gang. Føler ikke at jeg skylder henne noe og vet at det bare blir helvete og bråk.Jeg får bare komme meg over dette:) 3
Arlea Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Du får trøste deg med at det behovet han har for oppmerksomhet og bekreftelse sikkert ikke forsvinner med det første og at du er heldig som slapp unna før dere ble enda mer seriøse sammen igjen. Jeg ser jo veldig godt hvorfor du har grunn til å føle deg bitter og sviktet - også på vegne av barna, men jeg tror også at du har tatt et riktig valg i å ikke ta denne konflikten videre, selv om det helt klart hadde vært på sin plass. Slik jeg ser det så svelger du nå en ganske stor kamel for barna deres' skyld og det synes jeg at du skal være stolt over. At han er en dritt mot sin nye dame gjennom å allerede ha vært uærlig mot henne på et tidlig tidspunkt får han ta på sin egen kappe. 3
Nattrangler Skrevet 25. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2014 ts her: Man lever jo litt på drømmen om å være en hel familie og man glemmer fort vonde ting. Greit å bli minnet på hvordan han er:) 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Definitivt good riddance! Hvordan klarte dere forresten å holde barna utafor kranglene deres? Selv om de ikke var i samme rom da det skjedde, snappet de nok opp stemninger nå og da og kanskje hørte dere der og da. Anonymous poster hash: 16a8d...b68 1
Nattrangler Skrevet 25. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2014 (endret) ts: jeg ventet med å ta opp ting mens barna var i barnehagen eller etter de la seg. De var begge under 4 år, så man bør i det minste være fornuftig. Gikk veldig på tå hev den siste tiden for lunta hans var kort, men enkelte ting måtte jo tas opp. Endte som regel at han satte seg i bilen og kom ikke hjem før han følte for det. Sitter og ser at han introduserer henne til venner ,familien og mange av jentene har jeg blitt gode venner med over tiden. Sagt de skal være hyggelige og bare la ting ligge. Har de begge på facebook, og hun blander seg inn med morsomme kommentarer på innleggene mellom meg og jentene. Bare så utrolig kjipt å måtte forholde seg... håper jeg klarer å bare komme meg videre fort til det ikke betyr noe mer.Mister lissom alt føles det som Endret 25. april 2014 av Nattrangler
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Hadde skjermet barna for en sånn fyr. Han fortjener ikke å ha et forhold til barna, og de har det bedre uten en far som lyver og er utro. Anonymous poster hash: f5752...2eb 1
Gjest Chloe87 Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Takk Gud for at denne mannen viser deg sitt sanne jeg!
Nattrangler Skrevet 25. april 2014 Forfatter #19 Skrevet 25. april 2014 (endret) ts her han er heldigvis snill med barna, men konsekvensene for handlingene hans blåser han i. og hadde jeg vært korttenkt og spilt på hvordan jeg føler meg pga han, så hadde ikke barna hatt det spesielt bra. Endret 25. april 2014 av Nattrangler
StellinaX Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Ville ikke sagt noe jeg heller, men ville gitt hun beskjed om at du ønsker minst mulig kontakt ut over det mest nødvendige og at hun kan backe ut av Facebook-tråder hvor du er involvert. Forbaska møkkadame (ja mannen er møkk han også), hva med å bare være litt humble og vise respekt for at dette kan være sårt for deg. Er i en kjip situasjon for tiden selv, og er helt overrasket over hvor kjipe noen damer kan være. Er dessuten like overrasket over mennene som faller for disse tomme hylstrene av noen damer, men de er vel en god match da eller noe;-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå