Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men i de siste to årene, så syns jeg ALT er kjedelig!??

Når vi er på fest, så bare sitter jeg der. Jeg syns ikke no om å danse, og er ikke glad i å drikke alkohol lenger.

Jeg har en kjæreste, og han sier det samme "du blir aldri fornøyd du!"

Nå prøver jeg så godt jeg kan å ha det moro på fest. Jeg vrikker litt på dansefoten selv om jeg ikke syns det er noe gøy.

Jeg drikker sukkersøte drinker fordi alle andre gjør det. Men jeg bare syns rett og slett det er kjedelig!??

Jeg har aldri vært sånn før! Jeg smilte og lo og alt var bra.

Jeg har ingen problemer med meg selv. Jeg er lykkelig ellers. Jeg trives å være hjemme med kjæresten min. Vi gjør mye bra sammen.

Jeg har alt jeg trenger også. Familien har det bra og jeg har venner..

Men hvorfor klarer jeg ikke more meg lenger?

Jeg er redd for å bli en festbrems om jeg ikke gjør noe med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre noe som du ikke synes er kjedelig?

Man blir lei av å feste.. Lei av å drikke seg full, gå ut og møte kjedelige teite mennesker. Hvorfor skal man gjøre det når man ikke vil?

Jeg var full i 8 mnd i fjor.. totalt alkis... Så plutselig sa det stopp. Hadde overhode ikke lyst til å drikke mer. Jeg har vært ute på byen 2 ganger i år. Synes det er kjedelig!

Jeg synes ikke du kan kalle deg festbrems.. Du har kanskje fått andre verdier i livet ditt? Det har ialfall jeg..

Ta på deg turklærne, dra på hyttetur, fisketur eller bare en tur.. Du får mye mer igjen for det :D

Sarabi

Skrevet

Enig med Sarabi. Ikke gjør ting du vet er kjedelige, gjør ting du liker!

Gjest ikke innl *fiona*
Skrevet

Du har vokst fra det...

Hatt samme greia. Vært midtpunktet og den selvfølgelige gjesten på alle sosiale greier i ett år. Så begynte det å bli teit. Jeg begynte å stå og se på andre full emennesker og lure på hva i all verden som var så morsomt med det...

Nå er jeg ute en gang hvert jubelår, og da er jeg den første til å gå hjem. Fin deg en interesse å dyrke i stedet, og bestem deg for å droppe festing en stund. Det blir morsommere når du først går på fest hvis det er en stund siden sist...

Skrevet

samme her.. tok festinga helt ut et år, ble sammen med typen, og alt forandra seg.. føler meg litt håpløs.. men what can u do :(

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg liker ikke å danse, derfor gjør jeg det ikke.

Liker du ingen av vennene dine?

Har de ingenting gøy man kan snakke med de om?

Skrevet

Jeg tror rett og slett du har vokst fra det stadiet hvor du syns det å feste, drikke seg full og danse er det morsomste du kan fordrive tiden din med.

Finn på noe annet å gjøre - ikke gå på fest hvis du vet du kommer til å kjede deg. liker du bedre å være hjemme, da er du hjemme :)

Gjest Seleena
Skrevet

Kva med å be venner heim på ein god middag og lange fine samtalar? Sånn rundt 5 stykk. Det er alltid koseleg! Du kan jo servere vin, men berre til kos.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvor gammel er du? Du kan reise til et nytt sted å studere/gå på folkehøgskole!! Jeg har gjort begge deler, reiste alene, og har hatt den knall! Beste årene i mitt liv :D

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Ja! hvor gammel er du?

Jeg festet og var masse ute med venner gjennom hele gymnasietiden og ennå lenger. Så fikk jeg kjäreste og ble veldig lei av det og var med ett plutselig interessert i naturen.. og andre jordnäre ting jeg ikke hadde ofret en tanken på mange år!

Nå har det forandret seg igjen og jeg veldig göy å dra ut og möte venner og ukjente. 8) Samtidig som jeg har tiden med sambo og andre viktige ting. Det er nödvendigvis ikke bare kjedelige mennesker der ute. :wink: Så det spörs bare hvilken periode du er inne i, antagligvis. men det er ingenting å väre lei seg for, du kommer sikkert engang tilbake til det stadiet du synes det er göy igjen. Eller så synes du rett og slett ikke det er viktig!

Uansett...så må du gjöre ting som gleder deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 24 år..

Godt å høre at det ikke er noe galt med meg da..

Ja, jeg har nok vokst av meg den drikke-seg-full greia. Jeg liker det rett og slett ikke mer..

Men jeg føler meg så kjedelig fordet. Fordi alle syns det er så utrolig kult å gå ut. De dansker og rocker seg..

Når det kommer til det om de har noe å snakke om.. så nja.. de har vel det. Men det kommer også mye dumt ut også...!

Skrevet

Det er ikke uvanlig at jeg føler det samme i enkelte situasjoner.. Prøv noe nytt og utfordrende!!

Klatning eller kajak eller meld deg inn i Turistforeningen... Kom deg ut på tur, og søk spenning og utfordringer i ting du ikke har gjort før. Du trenger ikke å ha med deg noen du kjenner heller, for slike miljøer er veldig åpne for å treffe nye mennesker som deg!! De sitter faktisk å bare venter på at akkurat du skal ta kontakt!!

:wink:

Lykke til!!

Skrevet
Men jeg føler meg så kjedelig fordet. Fordi alle syns det er så utrolig kult å gå ut. De dansker og rocker seg..

De vil nok roe seg med tiden, de også. men det er forskjellig når folk blir trøtte av å feste hver helg. ønsker deg lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...