Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tannbleking er jo bare blitt mer og mer vanlig, og mange gjør alt for å få like perfekte tenner som Hollywood-stjernene. Er det bare jeg som synes at tannbleking og tannfasetter gjør at tennene blir altfor hvite, og at resultatet rett og slett ser veldig unaturlig ut?

Anonymous poster hash: c305b...a58
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke bare deg nei. Når det hvite feltet i øynene til mennesker blir glansløst og virker gult, fordi folk har overbleket tenner alt de klarer, da oser det "FAKE!" lang vei. Noen ganger føler jeg for å bruke solbriller når de flekker sin nykjøpte kritthvite perlerad. Lurer på hva langtidsbivirkningene (som vi ikke kjenner ennå) kommer til å bli på alle de tennene?

• Liker 1
Skrevet

Det verste er når man ser gammle mennesker på 60-70år med kritthvite tenner i sånne filmer som skal være i "vikingtiden", "romerriket" etc. og så har de kritt hvite tenner... :klaske:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det kan være fint (om man feks har misfargede tenner pga røyk, kaffe etc), så lenge de ikke blir for hvite. Da ser det bare unaturlig ut.

Anonymous poster hash: c62a3...a51
Skrevet

Jeg synes det er fint med store, hvite tenner.

Skrevet

Jeg synes det kan være fint, men noen ganger blir det litt for unaturlig. Men nå tenker jeg sjelden over folks tenner med mindre de er i ferd med å råtne bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...