kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Er det noen som har frityrstekt pølsebiter før? Samboeren min kom med det ønske idag men jeg vet ikke hvordan man gjør det, og googler jeg så kommer jeg inn på oppskrifter om ansjos og erter(?!).
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Frityrstekte pølser? Det hørtes ikke særlig godt ut..Anonymous poster hash: d6af6...fc8 2
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2014 Nei jeg har tenkt å koke ett par til meg selv, men han sier det er godt så ja. :-p Så lenge JEG slipper å komme opp med ideer til middag så er jeg bare glad til!
lillemus Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Skjær et kryss i hver ende på pølsebiten så den ikke sprekker. Stek i frityren et par minutter..
Eske Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Da jeg jobbet på kiosk var det av og til noen som ville ha en oppskjært grillpølse sammen med pommes frites, og vi gjorde ikke annet enn å skjære den i biter og fritere sammen med pommes fritesen
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2014 Da jeg jobbet på kiosk var det av og til noen som ville ha en oppskjært grillpølse sammen med pommes frites, og vi gjorde ikke annet enn å skjære den i biter og fritere sammen med pommes fritesen Okei så da er det ikke noe hokus pokus altså? Jeg får prøve meg frem da! :-) Det går vel sikkert fint!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Man kan vel også dyppe de i frityrrøre?Anonymous poster hash: 79e2a...fca
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2014 Man kan vel også dyppe de i frityrrøre?Anonymous poster hash: 79e2a...fca Jeg tenkte og bare skjære de i biter, putte de i frityrkurven å koke de litt i oljen. Det jeg er litt usikker på er hvordan de skal se ut når de er ferdig.
Eske Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Okei så da er det ikke noe hokus pokus altså? Jeg får prøve meg frem da! :-) Det går vel sikkert fint! Jeg tenkte og bare skjære de i biter, putte de i frityrkurven å koke de litt i oljen. Det jeg er litt usikker på er hvordan de skal se ut når de er ferdig. Veldig lite hokus pokus! Vi hadde dem i like lenge som pommes frites, og da ble de rundere og este litt ut
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2014 Veldig lite hokus pokus! Vi hadde dem i like lenge som pommes frites, og da ble de rundere og este litt ut Okei! Takk for svar :-D Jeg skal IKKE frityrsteike pommes fritesen, men det er fordi jeg er mer glad i pommes frites som er stekt i ovnen, men ja! Da gjør jeg det bare sånn også ser jeg når jeg er ferdig nå som jeg har fått "oppskriften" :-)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Jeg lager det noen ganger. Ha olje i en panne og stek pølsene. Så enkelt er det! Anonymous poster hash: 274ce...3d6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2014 Jeg lager det noen ganger. Ha olje i en panne og stek pølsene. Så enkelt er det! Anonymous poster hash: 274ce...3d6 Bruker du mye olje sånn at det dekker pølsebitene da eller?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Bruker du mye olje sånn at det dekker pølsebitene da eller? Tenk at du skal steke speilegg i olje. Du trenger ikke all verden med olje, nok til at det dekker bunnen av pannen, men det trenger ikke å dekke pølsebitene Anonymous poster hash: 274ce...3d6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2014 Tenk at du skal steke speilegg i olje. Du trenger ikke all verden med olje, nok til at det dekker bunnen av pannen, men det trenger ikke å dekke pølsebitene Anonymous poster hash: 274ce...3d6 Okei! Så flott! Da blir vel kanskje mannen fornøyd idag og når han står opp til middag
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Okei! Så flott! Da blir vel kanskje mannen fornøyd idag og når han står opp til middag Det smaker ganske godt faktisk Ha høy varme og rør litt når det begynner å bli stekt slik at det blir stekt på begge sidene Anonymous poster hash: 274ce...3d6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2014 Det smaker ganske godt faktisk Ha høy varme og rør litt når det begynner å bli stekt slik at det blir stekt på begge sidene Anonymous poster hash: 274ce...3d6 Nå er jeg spent, bare så synd at jeg ikke har en grandis i bakhånd i tilfelle det blir helt krise!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Nå er jeg spent, bare så synd at jeg ikke har en grandis i bakhånd i tilfelle det blir helt krise! Det er veldig lett å lage det. Enten kan du kutte det i biter eller så kan du steke hele pølser (husk å lage noen snitt i pølsene slik at de ikke sprekker Kan umulig gå galt Anonymous poster hash: 274ce...3d6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #18 Skrevet 25. april 2014 Det er veldig lett å lage det. Enten kan du kutte det i biter eller så kan du steke hele pølser (husk å lage noen snitt i pølsene slik at de ikke sprekker Kan umulig gå galt Anonymous poster hash: 274ce...3d6 Jeg er jo egentlig veldig flink å lage mat om jeg får si det selv så det går sikkert fint! Bare jeg som er unødvendig usikker! Man blir liksom LIIIITT tryggere med en grandis i fryseren
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Jeg er jo egentlig veldig flink å lage mat om jeg får si det selv så det går sikkert fint! Bare jeg som er unødvendig usikker! Man blir liksom LIIIITT tryggere med en grandis i fryseren det går så fint så Anonymous poster hash: 274ce...3d6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 25. april 2014 det går så fint så Anonymous poster hash: 274ce...3d6 Takk for tilliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå