AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Hei dere. Jeg vet at min samboer har samtaler med andre menn via facebook og sletter dem etterpå. Hvordan kan jeg på best mulig måte konfrontere henne med dette? Orker ikke lage masse pes ut av det, jeg vil bare få henne til og innrømme det. Jeg VET, at hun gjør det Anonymous poster hash: f5178...fa6
LexSuperior Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Si at du vet det og spør hva hun driver med?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Si at du vet det og spør hva hun driver med? TS her. Ja det er jo planen, men jeg forventer meg nekting og bla bla bla unnskyldinger osv osv.... Anonymous poster hash: f5178...fa6
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Jamen hvis du sier at du har SETT DET SELV så kan jo ikke hun komme med en masse unnskyldninger. Spørr hvorfor det er så hemmelig, hva hun snakker med dem om?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jamen hvis du sier at du har SETT DET SELV så kan jo ikke hun komme med en masse unnskyldninger. Spørr hvorfor det er så hemmelig, hva hun snakker med dem om? TS her Jeg har sett det selv ja, men jeg kan nesten vedde på at hun forsetter og nekte... Anonymous poster hash: f5178...fa6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 TS her Jeg har sett det selv ja, men jeg kan nesten vedde på at hun forsetter og nekte... Anonymous poster hash: f5178...fa6 Typen min gjør akkurat det samme. Er skikkelig frustrerende. Anonymous poster hash: fbf82...f76
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 TS her Jeg har sett det selv ja, men jeg kan nesten vedde på at hun forsetter og nekte... Anonymous poster hash: f5178...fa6 Men da prøver hun jo å skjule noe? Tro hva det kan være da...
dillyduzit Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Kanskje ikke det beste men: Hack dere inn og ta et lite screen shot av det mens hun holder på? Eller: Altså, poenget er jo ikke å bevise at hun gjør det, men å finne fram gamle samtaler så hun vil begynne å drite på draget og skjønne hva hun egentlig har gjort samtidig som du sitter med bevis så hun ikke kan nekte.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde og samtaler med venner...både jenter og gutter på FB jeg ikke ville eksdama skulle se...det hadde nada med henne eller forholdet å gjøre....Anonymous poster hash: 5cbf7...0cc
Gjest Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Jeg er kjempeglad for at jeg ikke har sjalu-genet! Må være slitsomt å hele tiden skulle følge med på hva partneren gjør, hvem vedkommende har kontakt med på fb, sms osv. Rett ryggen, stol på deg selv og partneren din og jeg er sikker på at du får det veldig mye bedre i hverdagen. Og stoler du fortsatt ikke på vedkommende.... Finn deg en du stoler på! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde og samtaler med venner...både jenter og gutter på FB jeg ikke ville eksdama skulle se...det hadde nada med henne eller forholdet å gjøre....Anonymous poster hash: 5cbf7...0cc Så klart, jeg mener absolutt ikke at dette har noe med forholdet og gjøre. Men jeg vet også at denne mannen er en hun har vært på ferie med tidligere og har et "forhold" til. Jeg gir blanke i hva de har snakket om, jeg vil bare at hun innrømmer det. Anonymous poster hash: f5178...fa6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Jeg er kjempeglad for at jeg ikke har sjalu-genet! Må være slitsomt å hele tiden skulle følge med på hva partneren gjør, hvem vedkommende har kontakt med på fb, sms osv. Rett ryggen, stol på deg selv og partneren din og jeg er sikker på at du får det veldig mye bedre i hverdagen. Og stoler du fortsatt ikke på vedkommende.... Finn deg en du stoler på! Ts her. Jeg er absolutt ikke sjalu, og blir sjeldent det. Jeg er bare ute etter og vite om hun har "baller" nok til og bare innrømme det, som jeg skrev over her så er jeg ikke ute etter og være hverken slem eller noe slikt. Vil bare se at hun innrømmer det. Anonymous poster hash: f5178...fa6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Og jeg hadde det slik at hun snek seg innpå min Facebook, leste både nye og gamle (før hennes tid). Selvsagt fant hun noen meldinger fra før vi ble sammen som hun ikke likte :S og kaos i heimen ble det. Etter mye om og men forstod hun at hun hadde vært "urimelig" og sa at jeg måtte se gjennom hennes fb slik at vi ble skuls. Hahahah, problemet var bare at hun hadde slettet enhver samtale hun hadde hatt på sin fb..... Hadde jeg bare visst da hvordan jeg kunne hente de frem igjen nå er hun en eks Anonymous poster hash: 1085e...682
kaffekjærring Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Det er jo egentlig veldig private ting, FB meldinger og sånt. Her i gårn ser vi ikke på hverandre sitt men vi sletter heller ikke, og vi skjuler ikke feks pc eller tlf hvis vi skriver med noen. Men ja... er jo litt misstenksomt hvis hun sletter det hun skriver med en mann hun tidligere har hatt ett forhold til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå