Gå til innhold

Var det flere som fikk abstinenser mens KG forumet var nede?

Fremhevede innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle bli tullete... Var innom KG omtrent hver halvtime for å se om det var oppe igjen.. (Enda det sto at det sannsynligvis ikke var oppe igjen før 12.00 i dag)

Endelig er det tilbake! Og fordi jeg var på jobb tidligere i dag, hadde jeg gått glipp av så masse! Men nå er jeg endelig tilbake igjen, JIPPI! Håper ikke det er for ofte det skjer....

Seriøst dårlig av abstinenser, pluss at jeg var så nysgjerrig på den testen til Vinga! (JIPPI, Vinga! *koz-koz* til deg!)

Vil bare høre om det var andre som slet seg gjennom gårdagen med kaldsvetting og kikking på klokka og ikke riktig visste hva de skulle bruke dagen til?? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest indiangranny
Skrevet

'Hei :)

jeg holdt på å tørne ueten KG så den var dypt savnet ja,godt at den er oppe igjen

ha en fin dag dere

Indianlady

Gjest Janna
Skrevet

:lol: Eh... joda :lol:

Kikket på klokka og klikket "oppdater" flere ganger i timen!!!!

Men så er jeg hjemme hele dagen også da... Har en "gyldig" unnskyldning :oops:

Så du var nysgjerrig på testen min du!.. Så koselig :wink: Ja, det ble positiv test her i gården! Takker forresten for gratulasjoner!

Jeg må bare innrømme det.... Jeg er KG-avhengig jeg også!

:roll:

Ble sååååå irritert når jeg så at det ble stadig flere problemer og alt ble utsatt enda litt til...og enda litt til... :o

Gjest *Perser*
Skrevet

hehe jo da!

måtte til å med sende mail til Gry i tilfelle det var noe gale med min maskin! hehe dobbell sjekke vettu ;) :oops: :roll::P:lol:

Skrevet

Skummel opplevelse!

Ikke noe særlig å få sparket ertt i trynet hvor mye en er her.... :wink:

Ikke var det nede lenge nok til at abstinensene og avhengigheten ble borte heller...

Hmmm, kanskje jeg skal få meg et liv.. :D

Skrevet

Jeg skal gjøre som Lasse,skaffe meg et liv.Var innom 5 ganger om dagen og sjekka og ble like skuffa hver gang :cry: Også kom vonde tanker som..........hva skal jeg gjøre nå da????Tenk om jeg har fått noen PM jeg ikke får lest da.Kanskje det har skjedd noe med Gry?????

Men nå er vi tilbake dere,and aiii hevve misseed juuu ålllll :D

Skrevet

Mjooo, litt.

Prøvde andre forum; blant annet Dagbla'chat. Fant ingen tilsvarende forum; kun chattesider. Men det var ikke det samme, nei. Det eneste hyggelige var at jeg "traff" en annen bruker fra KG der inne. Det var litt gøy :-)

KG er nok i sannhet et OK forum.

Rart å kjenne på; "absitinensen", mener jeg. Det kan gå flere dager mellom hver gang jeg er her, men tanken på at forumet ikke var tilgjengelig gjorde at jeg fikk mer LYST til å gå inn.

Skrevet

Uaah, what the fuck happened to my signature??? (etter langt utenlandsopphold kommer spontane utbrudd på engelsk :-) )

Maiken

Skrevet
Kanskje det har skjedd noe med Gry?????

Å nei da, ingen ting har skjedd med meg. Takk for omtanken ;-)

Skrevet
Uaah, what the fuck happened to my signature??? (etter langt utenlandsopphold kommer spontane utbrudd på engelsk :-) )

Maiken

Smiletegnene lages på en annen måte i dette forumet.

Du må derfor inn og redigere i profilen:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#26

Skrevet

Jeg skalv! :cry: KG er min navlestreng til gamlelandet!!! Veldig lettet over at kontakten er opprettet igjen.

"Litago til KG, kom inn KG!"

Litago

The Surfing Cow

Skrevet

Jeg sjekket ofte innom KG, men ble like skuffet hver gang jeg så: Under oppdatering :cry:

Men nå er alt i orden, heldigvis :D

Skrevet

Men det er utrolig hvor mye en får gjort av andre ting når en sitter der og venter på at KG skal åpne igjen... :lol:

Blir mobbet bittelittegranne her på jobben for at jeg er på KG (enkelte har spurt meg om jeg har aksjer i selskapet, og bare prøver å få opp aktiviteten :P ), men jeg røyker ikke, så dette er min røykepause sier jeg da. Nemlig.

Skulle likt å se en statistikk over hvor mange det var som gjorde som meg og var innom x antall ganger i tilfelle de ble ferdig før de hadde sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...