Gå til innhold

hjelp; hunden besvimer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, du tar ikke ansvar for en grov feil du har gjort når du fortsetter å bagatellisere det og sammenligne med ting som ikke er i nærheten av alvorlighetsgrad.

Anonymous poster hash: 8230d...b59
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint at du vil oppdatere oss videre, og også at du er i stand til å til en viss grad ignorere drittslengingen.

Det er ikke alltid lett å komme inn på kvinneguiden med spørsmål, håper du ikke har blitt skremt vekk herfra.

Utrolig hva folk lirer av seg når de kan være helt anonyme.

takk. er vell derfor jeg nå velger å avslutte denne diskusjonen. for at det ikke skal gå alt for inn på meg. det har gått nok inn på meg som det er. så nå orker jeg ikke mer. gidder ikke å knekke sammen av noen teite folk her på KG.

får se om det blir noe mer spørsmål her inne. eller om jeg bare lar være.

TS

Anonymous poster hash: b88b6...64e

AnonymBruker
Skrevet

som sagt. jeg sier at jeg vet jeg gjorde en feil. noe som er menneskelig å gjøre. en lærer så lenge man lever. alle mennesker kan gjøre feil. alle mennesker gjør feil mange ganger i livet sitt. mange små. noen store. ikke kom her å fortelle meg at du aldri i hele ditt liv har gjort en feil. men nå er det stopp!

TS

Gjest Heartbeat
Skrevet

Poenget mitt er at man overlater ikke en hund som akkurat har besvimt til seg selv! Det er ikke normalt at en hund besvimer.

Du skrev jo at hun har besvimt tidligere, ergo har hunden en historie med å besvime, noe som du ikke er ukjent med.

Skjønner?

Anonymous poster hash: 24983...2aSe t4

Ja, vi har fått det med oss nå! Du trenger ikke å hetse Ts mer!! Blir nesten kvalm av å lese hvor mange ANONYME brukere som hetser ei jente som er fortvilet over en hund som er syk. Istedet for støtte så møter hun bare fordømmelse!! Jeg er rett og slett rystet over enkelte brukere her inne som tydeligvis er helt uten menneskelige feil selv!!! Skjerp dere!!!!

som sagt. jeg sier at jeg vet jeg gjorde en feil. noe som er menneskelig å gjøre. en lærer så lenge man lever. alle mennesker kan gjøre feil. alle mennesker gjør feil mange ganger i livet sitt. mange små. noen store. ikke kom her å fortelle meg at du aldri i hele ditt liv har gjort en feil. men nå er det stopp!

TS

Ikke bry deg om negative kommentarer. Det bare er slik her. Og selvsagt kommer dette ofte fra brukere som gjemmer seg bak anonyme nicket. Er ikke noe nytt! De slenger bare dritt og forpester ut forumet. Ikke bry deg om dem! Håper hunden din blir frisk og at de finner ut hva som feiler den :hug::hug::hug:

Jeg synes du virker som en fornuftig hundeeier med et stort hjerte for hunden din :)

Ikke la noen andre få deg til å tro noe annet. Du er flink og bekymret og har omsorg for hunden din .

Lykke til og klem til deg :hug::blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har fått det med oss nå! Du trenger ikke å hetse Ts mer!! Blir nesten kvalm av å lese hvor mange ANONYME brukere som hetser ei jente som er fortvilet over en hund som er syk. Istedet for støtte så møter hun bare fordømmelse!! Jeg er rett og slett rystet over enkelte brukere her inne som tydeligvis er helt uten menneskelige feil selv!!! Skjerp dere!!!!

Ikke bry deg om negative kommentarer. Det bare er slik her. Og selvsagt kommer dette ofte fra brukere som gjemmer seg bak anonyme nicket. Er ikke noe nytt! De slenger bare dritt og forpester ut forumet. Ikke bry deg om dem! Håper hunden din blir frisk og at de finner ut hva som feiler den :hug::hug::hug:

Jeg synes du virker som en fornuftig hundeeier med et stort hjerte for hunden din :)

Ikke la noen andre få deg til å tro noe annet. Du er flink og bekymret og har omsorg for hunden din .

Lykke til og klem til deg :hug::blomst:

takk for støtten :hug: jeg skjønner ikke hvorfor noen må være ekle hele tiden. og ikke svare på spørsmålet istedet. jeg skjønner ikke hvorfor alle må ødelegge forum.. det ender jo til slutt med at ingen tørr å spørre om slike ting. det ender med kun basice spørsmål etterhvert. det er jeg nesten sikker på. ingen ønsker jo å bli hetset slik. ihvertfall ikke meg.

tusen takk for mange fine ord heartbeat. jeg trur det vil gå fint med hunden min. hun har ikke besvimt i dag, og virker ikke å lide noe. ganske lik seg selv nå. men får høre hva veterinæren sier over helga. og se hvordan det går fremover før jeg sier at det går fint. men det ser ut i mine øyne å gå greit.

TS

Gjest Heartbeat
Skrevet

takk for støtten :hug: jeg skjønner ikke hvorfor noen må være ekle hele tiden. og ikke svare på spørsmålet istedet. jeg skjønner ikke hvorfor alle må ødelegge forum.. det ender jo til slutt med at ingen tørr å spørre om slike ting. det ender med kun basice spørsmål etterhvert. det er jeg nesten sikker på. ingen ønsker jo å bli hetset slik. ihvertfall ikke meg.

tusen takk for mange fine ord heartbeat. jeg trur det vil gå fint med hunden min. hun har ikke besvimt i dag, og virker ikke å lide noe. ganske lik seg selv nå. men får høre hva veterinæren sier over helga. og se hvordan det går fremover før jeg sier at det går fint. men det ser ut i mine øyne å gå greit.

TS

Åh, så godt og høre. Nå ble jeg glad på dine vegne :hug:

Ja, har selv opplevd å bli negativisert i tråder her inne om de ikke liker det jeg skriver. Synes det er synd det skal ødelegge et ellers så flott forum !

Det gjør sitt til at folk ikke tør si sin mening eller å lage tråder om problemer av frykt for og bli skjelt ut og det er synd.

Lykke til videre med hunden din :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, så godt og høre. Nå ble jeg glad på dine vegne :hug:

Ja, har selv opplevd å bli negativisert i tråder her inne om de ikke liker det jeg skriver. Synes det er synd det skal ødelegge et ellers så flott forum !

Det gjør sitt til at folk ikke tør si sin mening eller å lage tråder om problemer av frykt for og bli skjelt ut og det er synd.

Lykke til videre med hunden din :)

ja er fint at det ser ut til å gå bra :hug:

ja. det er kjempesynnd synes jeg. kan de ikke bare klappe igjen istedet tenker jeg.

takk takk :)

TS

• 3 uker senere...
Skrevet

Det finnes en lidelse som heter Katapleksi, som fører til at dersom hunden blir opphisset/glad/trist/oppmerksom på noe spennende/ kjenner spennende lukter osv. Så kollapser den. Og i aller verste tilfelle , så besvimer den. Men her tenker jeg at du burde sjekke ut om hunden har en nakkeskade pga halsbåndet. Feilbelastning/rykk og napp (kan være både eier og hund) ved bruk av halsbånd fører til skader på nakke og halsregion . Hundens luftrør kan kollapse ved "struping" og da vil den selvsagt besvime pga mangel på oksygen og blodtilførsel til hjernen. Anbefaler ingen å bruke noe annet enn sele med jevnere trykkbelastning .

Bare noen tips i tilfelle dere ikke har tenkt på "alt".

Lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...