AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Del Skrevet 25. april 2014 Vi er prøvere og jeg er SUPER avhengig av snus.. men er nikotinfri snus også skadelig om jeg skulle blitt gravid?Anonymous poster hash: 03b1f...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Del Skrevet 25. april 2014 Nope, nikotinfri snus er ikke skadelig om man er gravid. Søsteren min brukte det når hun gikk gravid, og hun var supernøye med at man skulle være sunnest mulig under svangerskapet Anonymous poster hash: 0b483...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Del Skrevet 25. april 2014 Nope, nikotinfri snus er ikke skadelig om man er gravid. Søsteren min brukte det når hun gikk gravid, og hun var supernøye med at man skulle være sunnest mulig under svangerskapet Anonymous poster hash: 0b483...974 okei! Godt det finnes alternativ, prøvde 1 uke helt uten gikk rett i dass.. Anonymous poster hash: 03b1f...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg brukte en type nikotinfri snus før jeg ble gravid, men fant ut at den inneholdt veldig mye koffein, så har holdt meg unna den nå som jeg er gravid.. Tror ikke alle de nikotinfrie snusene har koffein i seg, men det er iallefall noe å undersøke! Anonymous poster hash: 3a0c1...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moor Skrevet 28. april 2014 #5 Del Skrevet 28. april 2014 Noen som vil dele noen nikotinftie merker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moor Skrevet 28. april 2014 #6 Del Skrevet 28. april 2014 Nikotinfri, skulle det stå😄 vet bare om Onico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smusa Skrevet 1. mai 2014 #7 Del Skrevet 1. mai 2014 Så vidt jeg vet selges to ulike merker. Når jeg skulle handle nikotinfri snus i Sverige, gav de meg en med mye koffein. Det så jeg med en gang - så jeg spurte om de hadde noen uten koffein og det hadde de : onico. Onico er derfor helt trygg å bruke å inneholder ikke koffein:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Del Skrevet 1. mai 2014 En venninne av meg kjøpte Onico med mint i Sverige, men den finnes ikke i Norge. Den smakte helt likt som Skruf Fresh. Anonymous poster hash: c9cae...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. mai 2014 #9 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har prøvd denne snusen, og om noen har bestilt fra denne siden? http://www.msorensen.no/Snus/Nikotinfri/Zeroberg/Zeroberg-Icemint--101046-p0000001048 Har hørt at Onico ikke smaker så bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har prøvd denne snusen, og om noen har bestilt fra denne siden? http://www.msorensen.no/Snus/Nikotinfri/Zeroberg/Zeroberg-Icemint--101046-p0000001048 Har hørt at Onico ikke smaker så bra.. Den sverger samboeren min til. Kan ikke si om den er bra eller ikke selv, siden jeg ikke har prøvd den. Anonymous poster hash: 3a0c1...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. mai 2014 #11 Del Skrevet 5. mai 2014 Den sverger samboeren min til. Kan ikke si om den er bra eller ikke selv, siden jeg ikke har prøvd den. Anonymous poster hash: 3a0c1...460 Takk for svar:) Lurer på å bestille, prosjekt snuseslutt er offesielt igang:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå