Gå til innhold

Vanlig å holde kjeft om utroskap overfor omgivelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et forhold til en gift mann, selv er jeg singel. Han tror (eller håper) utrolig nok at jeg ikke prater med venninner om dette, han tror egentlig at ikke en person utenom oss i hele verden vet om oss.

Jeg gir jo blaffen i om noen vet, så har likevel fortalt det til både venner og gode kollegaer. Har holdt på i halvannet år, så er ganske utrolig at han er så naiv at han tror at ingen vet. Er det vanlig å ikke fortelle noen om slikt, eller? Hva har andre gjort i samme situasjon? Mitt inntrykk er at alle venninner deler slikt, og at menn er super-naive om de tror at de hemmeligholdes.

Anonymous poster hash: 6d9a4...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du å holde på i 1,5 år med en gift mann?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å holde på i 1,5 år med en gift mann?

Fordi jeg ikke har funnet noe bedre alternativ - og ja, jeg har prøvd !

Men det var ikke det dette handlet om..;-)

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man er utro fortjener man å avsløres på et tidspunkt, så synes det er fint at du slarver rundt :)

Men er du ikke redd venninnene dine baksnakker deg bak ryggen din også, for at du holder på med en som egentlig er opptatt? Du er jo like mye homewrecker som han er.

Tenk hvis du engang blir sammen med en fyr, som går og er utro bak ryggen din. Er dette ok?

Enkelte her i landet eier jo ikke moral. Skulle tro de var oppdratt i skogen som et dyr.

Anonymous poster hash: 033ab...946
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde vore opptatt av at han ikkje skulle verte oppdaga. Eg veit ikkje om dokke bur på ein stor eller liten stad, men det er no lett for at folk finn ut av forholdet dersom ein først har byrja å snakke om det til nokon. Det er no lett for at andre snakkar bak din rygg og om at du har lenge vore ilag med ein som er gift. Det er heilt sikkert nokon som dømmer deg for det. Forteller du navnet hans til desse kollega og vennene? Det hadde eg nok ikkje gjort.

Uansett kva forhold dokke har, så reknar eg med dokke har respekt for kvarandre. Og ja, han burde ikkje holde på slik, men han har vel sine grunnar som du kjenner til, så om det er greit for deg så tenker eg at det definerte forholdet mellom dokke er privat mellom dokke. Det sørgelege vert eventuelt om det kjem for ein dag at han har hatt eit forhold til ei anna kvinne og den han er gift med oppdagar det tilfeldigvis ved å snakke med nokon om det. Om du skjønnar.

Litt rotete skrive dette, men hadde eg vore utro eller vore ilag med nokon som var det, så hadde eg holdt tett uansett. Eit ulovleg forhold er og vil alltid verte ulovleg sett med andre sine auger. Forholdet sett ingen av dokke i eit godt lys uansett.

Håper du ein dag finn den rette :-)

Anonymous poster hash: 69ddc...cd1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man er utro fortjener man å avsløres på et tidspunkt, så synes det er fint at du slarver rundt :)

Men er du ikke redd venninnene dine baksnakker deg bak ryggen din også, for at du holder på med en som egentlig er opptatt? Du er jo like mye homewrecker som han er.

Tenk hvis du engang blir sammen med en fyr, som går og er utro bak ryggen din. Er dette ok?

Enkelte her i landet eier jo ikke moral. Skulle tro de var oppdratt i skogen som et dyr.

Alle jeg kjenner har gjort det samme en eller annen gang, og vet hvor dårlig singelmarkedet er her vi bor, så ingen baksnakker hverandre for dette. De mennene som vet om det synes bare det er kult. Stoler ikke på noen menn lenger igrunn, for jeg har sett hvordan de oppfører seg. Så er mer og mer sikker på at jeg ikke vil inn i noe forhold, ihvertfall ikke veldig seriøst.

Skrevet

Men for å svare på spm: ja, venninner snakker sammen. Såpass burde han skjønne. Hvis han spør, så bare bekreft drt som om det var den naturligste ting i verden.

Han burde jo skjønne at folk rundt deg,venner, familie og kollegaer vet at du er i et "forhold".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sagt det til noen, og kommer heller aldri til å si det til noen..

Har vært med en som var gift og har barn et par ganger.. Jeg var singel. Årsaken til at jeg ikke sier det til noen er fordi jeg skammer meg. Det er like etisk galt av meg å gjøre dette som det er av han. Jeg vil ikke at noen skal vite dette om meg og se på meg på den måten. Jeg kan heller ikke rettferdiggjøre handlingene mine på noe som helst måte , og mener at det var galt av meg.. Likevel gjorde jeg det, og det skammer jeg meg over. Derfor vil jeg ikke at noen andre skal vite om det.

Dessuten har jeg ingen interesse av å risikere og ødelegge en familie mer enn jeg gjorde de gangene jeg møtte han. Hvis jeg sier det rundt blir det dessuten enda mer sårt for kona dersom hun noen gang finner ut dette.

Anonymous poster hash: 7b436...4e5
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan du syns det er greit å snakke om dette til så mange.

Det er vel ikke vanlig at en helt skamløst forteller om forhold til en gift mann.

Venninner snakker og betror seg. Men ville aldri i verden snakket rundt om dette som et "vanlig"forhold. Og ja, han er helt åpenbart naiv.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal ha forhold til folk som er opptatte. Eier du ingen samvittighet ovenfor den stakkars kona som blir bedratt? Tenk om det hadde vært deg. Finn deg heller en fyr som er singel og som vil ha hele deg. Man trenger ikke finne kjæreste på samme sted. Alt er hva man gjør det til selv. Du kommer jo aldri til å få denne mannen på heltid.

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner har gjort det samme en eller annen gang, og vet hvor dårlig singelmarkedet er her vi bor, så ingen baksnakker hverandre for dette. De mennene som vet om det synes bare det er kult. Stoler ikke på noen menn lenger igrunn, for jeg har sett hvordan de oppfører seg. Så er mer og mer sikker på at jeg ikke vil inn i noe forhold, ihvertfall ikke veldig seriøst.

Litt av et miljø du vanker i..

Synes ikke at et "dårlig singelmarked" rettferdiggjør utroskap. Hva med å flytte litt på seg, eller sjekke utelivet i nabobyene? Nettdating?

"Hei du, det er så dødt med mannfolk her, så jeg låner din litt jeg"

Hahaha, glad jeg ikke er i din omgangskrets :P Alle mine venninner holder seg for gode for slikt, og utro menn er noe man også holder seg langt unna.

Tenker at folk som gjør sånt har en del problemer med seg selv? Hvorfor ønsker man ikke noe bedre for seg selv? TS sier selv at hun "tar det hun kan få".

Å leve på brødsmuler hele livet er ikke veien til lykke, TS !

Kanskje du skulle oppsøkt litt hjelp for å endre tankemønsteret litt?

Synes du forresten det er OK at en dame er utro med faren din fordi hun ikke får seg noe annet?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror at det er vanlig å holde kjeft om dette, for de fleste tror jeg føler seg litt ubekvem med å ha et forhold til en gift mann. Jeg kjenner to som har vært sammen med en gift mann og de fortalte det først år etter at forholdet var avsluttet. Ingen av mennene skilte seg. Samtidig er nok noen menn naive og bare det at han regner med at du holder kjeft er vel en indikasjon på at han ikke har tenkt å forlate sin kone.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvordan plass det er du holder til på. Virker fullstendig merkelig at man forteller kollegene sine at man har et forhold til en gift mann. At slik atferd er akseptert er jo rett og slett forferdelig trist og patetisk.

Skrevet

Jeg må si jeg finner dette merkelig, finnes det så små plasser at man må dele på mannfolka? kanskje flerkoneri hadde vært tingen her, eller kanskje man kan gå til nabobygda og se om det er noen ledige mannfolk der eller hva med å flytte?

AnonymBruker
Skrevet

jeg ville snakket med venninnner om dette, og de snakker med meg om det, er generelt få ting vi ikke snakker om, så ja jeg syntes det er naivt og tro. JENTER SNAKKER ALTID!

Anonymous poster hash: 1ec82...19b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at det er vanlig å holde kjeft om dette, for de fleste tror jeg føler seg litt ubekvem med å ha et forhold til en gift mann. Jeg kjenner to som har vært sammen med en gift mann og de fortalte det først år etter at forholdet var avsluttet. Ingen av mennene skilte seg. Samtidig er nok noen menn naive og bare det at han regner med at du holder kjeft er vel en indikasjon på at han ikke har tenkt å forlate sin kone.

Jeg tror at grunnen til at mange holder kjeft er at de går og håper på at mannen skal forlate kona til fordel for dem. Det gjør ikke jeg, og vet at et normalt forhold mellom oss ikke hadde fungert om han hadde blitt singel. Synes derfor han er naiv, spesielt siden han er så liiivredd for at kona og omgivelsene hans skal få vite noe. De kollegaene som vet om dette er enten menn, som alle har kamerater som er eller har vært utro, og dermed aksepterer det. Sier det jo ikke til folk jeg vet vil mislike det, men venninner som selv er skilt og har opplevd at det ikke finnes single oppegående menn i vår aldersgruppe som er noe å ha, så dette blir da en nødløsning.

Skrevet

Tror jeg hadde valgt singellivet eller å flytte jeg da..

Skrevet

Han er nok litt urealistisk når han tror at du beskytter hans familietrygghet når han selv gjør det stikk motsatte. Ikke rette vedkommende til å kreve lojalitet...

Det er få jeg kjenner som har vært utro, da har de fortalt det selv, ikke blitt avslørt. Det skyldes sikkert både utvalget av omgangskrets, og at de som evt er utro velger å betro seg lite.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt kjeft, og ikke innbilt meg at han kom til å forlate kona. Håper du at han skal få et spark bak hjemme TS siden du sprer dette rundt?

Anonymous poster hash: dbd18...80d

Skrevet

Har et forhold til en gift mann, selv er jeg singel. Han tror (eller håper) utrolig nok at jeg ikke prater med venninner om dette, han tror egentlig at ikke en person utenom oss i hele verden vet om oss.

Jeg gir jo blaffen i om noen vet, så har likevel fortalt det til både venner og gode kollegaer. Har holdt på i halvannet år, så er ganske utrolig at han er så naiv at han tror at ingen vet. Er det vanlig å ikke fortelle noen om slikt, eller? Hva har andre gjort i samme situasjon? Mitt inntrykk er at alle venninner deler slikt, og at menn er super-naive om de tror at de hemmeligholdes.

Syns dere begge to fortjener det som kommer til å skje.

Og det kommer til å smelle hardt og du har stempelet på deg resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...