Pringle Skrevet 27. april 2014 #61 Skrevet 27. april 2014 (endret) Ja, sult og metthet er kjemperart (bare mine femti øre) - jeg har en helt annen opplevelse av sult og metthet nå når jeg spiser bra og regelmessig, enn da jeg spiste fryktelig usunt og avvekslende sultet meg og overspiste. Når jeg blir sulten nå, er ikke sulten angstfylt, jeg klarer å vente og jeg er sulten på ordentlig mat, ikke snop. Nå spiser jeg rimelige porsjoner og kjenner gjerne ikke at jeg er mett før det har gått en halvtime, men jeg blir ikke overmett. Mye bedre Endret 27. april 2014 av Pringle
Madelene B Skrevet 27. april 2014 #62 Skrevet 27. april 2014 Nei, faste to dager i uken er slett ikke å sulte seg selv. Veldig vanskelig å diskutere med mennesker som ikke har satt seg inn i saken og så tydelig ikke vet hva man snakker om. Mener du virkelig at å spise 500 kalorier to dager i uken er det samme som å sulte seg? Beklager. Jeg leste litt om det nå, og jeg var sikker på at disse dagene skulle man spise minst mulig. Men ja, jeg tok feil.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #63 Skrevet 27. april 2014 Hva er helsefordelene? Jeg er normalvektig, men har lyst til å prøve denne, men det virker som alle gjør det kun for å gå ned i vekt? Anonymous poster hash: 31cc6...b7d
Mkigjen Skrevet 27. april 2014 #64 Skrevet 27. april 2014 Noen som vet om man kan bruke snus på fastedagene? Anonymous poster hash: 000fe...616 Nei, snus er som kjent fult av kcal så da er man fucked!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #65 Skrevet 29. mai 2014 Noen som har holdt dietten en stund, og vil fortelle hvordan det går? Jeg spiser laks og indrefilet av svin på fastedagene, samt mye grønt. Sliter ikke Anonymous poster hash: 40bc2...8ec
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #66 Skrevet 29. mai 2014 Skal man faste to dager på rad eller med noen dager i mellom?Anonymous poster hash: 9b386...b1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå