AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Har fått jobbtilbud i USA, en stilling jeg har arbeidet hardt for og oppnå riktig kompetanse til.. Jeg ønsker jo denne jobben i norge, men nå har jeg fått tilbud i USA (LA/NY), det er en meget godt betalt stilling, jeg får også leilighet i de to byene jeg vil arbeide mest.. MEN... Jeg har verdens beste kjæreste/samboer hjemme... Jeg har for et par mnd siden kjøpt meg inn i huset hans.. Jeg vet at forholde ikke vil vare dersom jeg flytter... Det vil være spennende nye mennesker for meg der nede, og han vil kjede seg alene her oppe i Norge.. Avstandsforhold har aldrig fungert for meg! Jeg føler en lengsel etter noe mer.. Jeg er 23 år gammel, og føler det er på høy tid med barn og rolig familieliv (kommer fra en liten bygd hvor alle venninder fikk barn før de ble 20 år gamle)... Men på en annen side, så føler jeg meg overhode ikke klar for barn, bæsjebleier, og våkne netter med barneskrik... Men jeg elsker denne kjæresten min over alt... Hjertet mitt sier bli, men hode og mage følelsen ber meg om og dra. Jeg står ved et veikryss med 2 vidt forskjellige liv.. Er ikke lett og bestemme seg... "Hollywood" liv, eller rolig familie liv... Har noen noe tips/råd?? Anonymous poster hash: 17c83...d43
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Du drar! Fantastisk mulighet! Anonymous poster hash: 98f0d...113 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg ville definitivt ha dratt. Et forhold kan ryke, selv om du sier at du elsker ham over alt på jord nå. Du er ung, mye kan skje, men her har du drømmemuligheten. Selv jeg som er gift og har barn kjenner det rykker litt ved tanken på å få lov til å jobbe i utlandet. Anonymous poster hash: 1b59f...a53 2
Puny Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Det er jo ingen garantier for at forholdet varer, selv om du blir. Jeg tror jeg hadde blitt bitter om jeg ikke hadde dratt, og forholdet likevel hadde røket i hvert fall. Hvis forholdet ikke tåler dette så var det kanskje ikke så sterkt i utgangspunktet???
Arianna Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Og det er ikke et alternativ at han blir med? Jeg hadde nok dratt uansett. En sånn mulighet vil du neppe få igjen! Angrer som en gal idag at jeg ikke tok min mulighet når jeg hadde den, pga en kjæreste. Dummeste jeg har gjort noe gang! Go for it! 1
Miss Lucky Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Er dette the love of your life så må han jo enten bli med, eller du må takke nei til jobben. Hva er viktigst? Kjærligheten eller jobben ?
Gjest Lille-pus Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Jeg antar han har en jobb? Kan han også skaffe seg en jobb i samme distrikt? Mange firmaer har avtaler med sine utenlandskontor eller med sitt morselskap. Sjekk dette og se om det kan være både pose og sekk her
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Jeg ville dratt. Du er bare 23. Anonymous poster hash: 60522...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå