AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg er ferdig på studiet i juni. Har en deltidsjobb som assistent 3.hver helg. Har jobbet litt ekstra, og har tjent nok til å kunne få dagpenger om det ikke skulle ordne seg med jobb. Men, siden jeg har deltidsjobben med 3.hver helg, får jeg ikke dagpenger da? Må jeg si den opp?! Eller kan jeg få dagpenger siden det ikke er full jobb? Får jo bare utbetalt ca 3000 med mine faste vakter, det kan jeg ikke leve på i det hele tatt. Noen som vet? Ellers er jeg aktiv jobbsøker. Anonymous poster hash: cce8d...742
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 For å få dagpenger må stillingen være redusert med minimun 50%. Og dagpengene utgjør ca. 62% av inntekt. Studier gir ikke grunnlag for dagpenger. Alternativet ditt vil i såfall være supplerende stødnad fra NAV Sosial. Var jeg deg, ville jeg hørt med arbeidsplass om mulighet for utvidelse av stillingen, ihvertfall i sommer. Da skaffer du deg litt pusterom. Her kan du lese mer om dagpenger: https://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Inntektssikring/Dagpenger/Dagpenger+under+arbeidsl%C3%B8shet.893.cms Anonymous poster hash: 1e340...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå