AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Hei jeg er ei jente på 25 år som ble singel for 8 mnd sian etter et 9 år gammelt forhold. Har datet en eldre mann på 38 år nå i 3 mnd og vi har funnet god tone sammen, og vi er kommet til det stadie at man sier at vi er gla i verandre. Men nå har han vært på kurs i noen dager og vi har holdt kontakten helt til onsdag da sluttet han å svare meg og vi sender mye snap til hverandre så jeg ser at han har åpnet de men får ikke noe tilbakemelding, er jeg på tur til å miste han? har han gått lei? på snapchat kan man se hvem man prater mest med å nå er det kommet et annet jente navn øverst, er jeg bare paranoid? er så redd for å miste han. hva burde jeg gjøre, har ikke lyst til å virke desperat, Anonymous poster hash: 715c5...ad0
ilga Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 det tror jeg det er ganske tydelig faktisk, men du kan jo spørre han rett ut så vet du sikkert . klem 2
Ultiva Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 (endret) Hva skal du med en så mye eldre mann i utgangspunktet? Vil du virkelig at barna dine skal ha en så gammel pappa? Det er nok en grunn til at han fremdeles er enslig, run while you still can... Endret 25. april 2014 av Ultiva
Gjest Makemeloveit Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Han er på kurs, han har sikkert mye som skjer og kanskje ikke tid til å svare deg hele tiden. Jeg ville ikke mast på han. Jeg har gjort den feilen i tidligere forhold at jeg har mast og mast. Jeg trengte bekreftelser på at alt var bra til en hver tid, til slutt gikk de lei. Ikke skriv melding, ikke ring, ikke send snap. Vent til han tar kontakt. La han få savne deg litt! Så kan du evt ta kontakt om noen dager hvis du ikke hører noen ting, og spørre om dere skal møtes. Om han ikke kan, spør da om alt er fint mellom dere og hvorfor han er så fraværende. Lykke til
Timza Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Ikke mas! Jeg mistet selv interessen for ei jente som sendte 10-15 snaps om dagen. Det blir for mye rett og slett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå