Gå til innhold

Jeg har sagt pause, ta han tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr nå i noen måneder, i begynnelsen var alt veldig fint. Han viste stor interesse, gav meg nøklene sine, viste tydelig interesse for at jeg skulle møte venner, familie og kollegaer. Brukte mye tid på meg og vi hadde det helt fantastisk sammen, faktisk det beste jeg har vært bort i noensinne. I de siste to ukene har han skjøvet meg vekk. Han har gjort alt han kunne for å holde meg unna. Han har comitment issues og har blitt veldig brent i tidligere forhold.

Vi har snakket om dette, og han har også tre andre jenter (som han tidligere har datet) som han kaller venninner, som han både har overnattet hos og de har overnattet hos han. Han har også sagt han har vært på en date med en annen jente denne tide vi har holdt på. Selv om han sier at det ikke har skjedd noe mellom noen av de.

Jeg gav han beskjed at jeg ville ha pause for snart en uke siden, siden da har han vært mye mer aktiv enn han har vært siste tiden, og har både ringt og skrevet meldinger.

Det jeg også fant ut var at han har en ganske negativ tolkning av meg og hvordan jeg opptrer. Når han ser meg veldig glad så blir han redd for at jeg vil gifte meg med han, uten at det noensinne har vært i luften. Jeg har sagt at jeg ikke vil definere meg ennå og at jeg vil bruke god tid til å bli kjent før jeg vil gå inn i et forhold, så jeg vet ikke hvorfor han tenker slikt. Han sier også at jeg er manipulerende, når jeg har grått til han for at han har tatt med jenter hjem i sin egen seng (selv om han sier at det ikke har skjedd noe) og at jeg da vil ha sympati. For meg så virker det som det er helt motsatt at det er han som prøver å manipulere meg.

Det virker som han kanskje bare vil holde meg på gress, og jeg har satt grensene til ekslusivitet, like premisser og behov for begge i relasjonen.

Jeg kjenner meg både trist og savner han kjempemye for den tiden vi var sammen for når vi først er sammen har vi det veldig veldig fint og ekstatisk, samtidig som jeg er glad for at jeg har satt det på hold for jeg klarer ikke å leve sånn som vi har gjort til nå.

Anonymous poster hash: 02a71...501
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i han. Gå og finn deg en Mann.. ikke en liten drittunge som ikke tør å satse, og som drar med seg andre damer hjem. Ha litt selvrespekt, kvinne!!!

Anonymous poster hash: 217d3...a2f

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som du har det noe bra, ville ikke jeg hatt det om jeg hadde en sånn fyr.. Kutt all kontakt og finn deg en mann som behandler deg bra og ikke overnatter hos venninner. Er jo helt sykt å holde på sånn og det viser totalt mangel på respekt. Hadde han vært ordentlig interessert i deg hadde han aldri oppført seg sånn

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som du selv skriver så har han store commitment issues. Og å tillegge deg meninger du ikke har, og å dra med venninner hjem og i seng mens dere dater, det hadde jeg aldri godtatt. Uansett om de har sex eller ikke så gir du jo tydelig uttrykk for at du hater det og da bør han jo slutte om han faktisk respekterer deg.

Når du har behov for pause så tidlig i et gryende forhold så sier det seg selv at dere ikke hører sammen.

Endret av Ultiva
Skrevet

TS! I følge din beskrivelse av dette forholdet var det ikke mye positivt å klamre seg fast i...dette kommer til å koste mer enn det smaker...move along!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...