AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har mye tørre hender og er så lei av å kjøpe håndkremer som bare gjør hendene myke i 15 min også etter det er de like tørre igjen Kremen må helst ikke koste over 200 og ikke teste på dyr. Anonymous poster hash: e8ed2...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashew Skrevet 29. april 2014 #2 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg bruker Locobase LPL når jeg har skikkelig tørre hender, f.eks. på vinteren (kjøpes på apotek). Ellers har jeg alltid en fra L'Occitane liggende i veska Denne her fungerer bra: http://www.loccitane.no/shea-butter-hand-cream,18,2,42692,15040.htm Jeg tåler veldig få håndkremer.. Tåler f.eks. ikke de fra ACO. Hendene blir bare tørre. Har ikke sjekket om de er testet på dyr :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Del Skrevet 29. april 2014 Hampprodukter fra Body Shop er redningen for hendene til en venninne av meg. Hun blir så tørr at huden sprekker. Anonymous poster hash: 9f258...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 29. april 2014 #4 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Oi. O_o Her tenkte jeg at jeg skulle si navn på krem jeg bruker, mens så så jeg at kremen ikke skulle koste over 200, og da er ikke kremen jeg bruker sånn relevant lenger. <_< (Dog kan jeg sikkert si at jeg har også hatt tørre hender og jeg har prøvd omtrent alt av håndkremer fra før. Problemet mitt har vært sånn som ts. I flere år har jeg hatt kremer som jeg har måttet smøre inn i hendene i opptil 30-40 ganger pr dag og sånt har vært slitsomt. >_< Så kjøpte jeg en sykt dyr håndkrem til 795 kr og har nå hatt den i 4 måneder- den er ennå ikke oppbrukt- fordi jeg bruker den to ganger om dagen. Om morgenen og om kvelden. Selv om jeg vasker hendene så trenger jeg ikke å ta på mer. Hendene mine er endelig myke hele tiden. ) Endret 29. april 2014 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Del Skrevet 29. april 2014 Oi. O_o Her tenkte jeg at jeg skulle si navn på krem jeg bruker, mens så så jeg at kremen ikke skulle koste over 200, og da er ikke kremen jeg bruker sånn relevant lenger. <_< (Dog kan jeg sikkert si at jeg har også hatt tørre hender og jeg har prøvd omtrent alt av håndkremer fra før. Problemet mitt har vært sånn som ts. I flere år har jeg hatt kremer som jeg har måttet smøre inn i hendene i opptil 30-40 ganger pr dag og sånt har vært slitsomt. >_< Så kjøpte jeg en sykt dyr håndkrem til 795 kr og har nå hatt den i 4 måneder- den er ennå ikke oppbrukt- fordi jeg bruker den to ganger om dagen. Om morgenen og om kvelden. Selv om jeg vasker hendene så trenger jeg ikke å ta på mer. Hendene mine er endelig myke hele tiden. ) Hvilken krem bruker du?Anonymous poster hash: ced4d...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 29. april 2014 #6 Del Skrevet 29. april 2014 la Prairie Cellular Hand Cream: http://www.kicks.no/la-prairie--b216/hudpleie/swiss-body-care-c1435/cellular-hand-creme--p16739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelene B Skrevet 29. april 2014 #7 Del Skrevet 29. april 2014 A.krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 29. april 2014 #8 Del Skrevet 29. april 2014 Mentholatum intensiv håndkrem er genial! Og skyll gjerne hendene i (behagelig) varmt vann før du smører på. Ca 90,- for en 100ml tube på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 29. april 2014 #9 Del Skrevet 29. april 2014 A-krem! Fås kjøpt på apoteket. Og så lønner det seg å ikke drive med overdreven håndvask, og man bør ha på votter når det er kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 #10 Del Skrevet 29. april 2014 Du trenger ikke krem, bruk noen dråper olivenolje på natta. Du har sååå myke hender dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Del Skrevet 1. mai 2014 Håndkremen jeg bruker heter "ACO" med canola oil & Q10. Vet ikke om den tester på dyr, men den er rimelig og en av de beste jeg har prøvd for mine tørre hender. Anonymous poster hash: abf7e...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. mai 2014 #12 Del Skrevet 1. mai 2014 Bruker Gratiae, vet ikke om den er testet på dyr, og husker ikke pris. Det er den eneste kremen som har fungert på mine hender. Har prøvd nesten alt som står oppført her inne, og alt svir som tykjen. Gratiae svir ikke, og jeg trenger bare å smøre en gang om dagen i de verste periodene. Nå har jeg gått 2 uker uten å smøre, og først nå begynner hendene å bli litt tørre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Del Skrevet 1. mai 2014 A-krem eller Spenol er mine tips.Anonymous poster hash: 7fa48...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 1. mai 2014 #14 Del Skrevet 1. mai 2014 Til hjemmebruk er Hardworking Hands Balm fra Badger Balm ganske så effektiv. Prisen ligger på 9 euro og den er ganske drøy. Det eneste er at den er i "salve" format, så da er den ikke like lett å ppåføre når du er ute for eksempel. Ellers er den 100% naturlig, og ikke testet på dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 1. mai 2014 #15 Del Skrevet 1. mai 2014 Locobase til tørr hud generelt. Den er helt super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 2. mai 2014 #16 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Håndkremen jeg bruker heter "ACO" med canola oil & Q10. Vet ikke om den tester på dyr, men den er rimelig og en av de beste jeg har prøvd for mine tørre hender. Anonymous poster hash: abf7e...9a8 I flg dyrevernets liste, tester ACO på dyr. http://www.dyrevern.no/dyretesting/testet-pa-dyr Endret 2. mai 2014 av Bea »-(¯`v´¯)-» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 2. mai 2014 #17 Del Skrevet 2. mai 2014 Bruker Gratiae, vet ikke om den er testet på dyr, og husker ikke pris. Det er den eneste kremen som har fungert på mine hender. Har prøvd nesten alt som står oppført her inne, og alt svir som tykjen. Gratiae svir ikke, og jeg trenger bare å smøre en gang om dagen i de verste periodene. Nå har jeg gått 2 uker uten å smøre, og først nå begynner hendene å bli litt tørre igjen. Gratiae er dyrevennlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå