AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Jeg synes det er så kjedelig å tenke på at et forhold som er nytt og spennende i starten, omsider vil utvikle seg til å bli et kjedelig A4-forhold, der gnisten og sommerfuglene i magen vil forsvinne etterhvert som forholdet har vart en stund og forelskelsen avtar litt.. I starten får man ikke nok av hverandre, men så kommer hverdagen og kranglingen, giftemål, barn og kaos, og ingenting er nytt og gøy lengre.. Kanskje en barnslig tanke, men ser liksom ikke helt poenget med å date og treffe en fyr når jeg vet det vil ende i et kjedelig "grått" forhold til slutt. Føler det er lett å miste gnisten og alt når man har vært sammen noen år, og rett og slett bli lei hverandre.Anonymous poster hash: 3e6cb...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Prøv å tenkt litt stort og på lengre sikt. Unn deg selv en realitetsorientering. Anonymous poster hash: 196bd...2b3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Det er nesten blitt så ille at jeg ikke har lyst til å date lengre, for jeg vet at det som er så gøy i starten blir overskygget av stress og rutiner senere. Anonymous poster hash: 3e6cb...dd9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Ja..trygghet, kjærlighet, stabilitet og familie er noe herk Anonymous poster hash: a3b83...2b8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Ja..trygghet, kjærlighet, stabilitet og familie er noe herk Anonymous poster hash: a3b83...2b8 Nei, såklart ikke, og det var heller ikke poenget. Poenget er at jeg føler man har lett for å ta hverandre for gitt når forholdet har vart en stund og spenningsfasen avtar. Anonymous poster hash: 3e6cb...dd9
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Kommer veldig an på hva man gjør det til selv.
Molly26 Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Det trenger ikke å være grå og kjedelig hverdag hele tiden. Finner man den rette så er det godt å ha noen å dele hverdagen med. Jeg føler at jeg har funnet den rette. Vi trives i hverandres selskap, selv om det ikke skjer så mye spennende hele tiden. Det er jo også viktig å finne på ting som man kan se frem til og glede seg over. Som planlegge fremtiden, eller bare en ferietur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå