AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Idag var det dagen for å komme seg til DPS, jeg har grua meg lenge, klumpen i magen hadde vokst seg stor og sterk, men idag var den helt borte... Det måtte jo være for godt til å være sant.. Når ubehaget som nærmest er inngrodd plutselig ikke er tilstede så slo tanken meg hva om? Hva hvis? Så på vei opp til DPS bestemte jeg meg for at dette ikke var dagen for å møte opp der, noe var alvorlig rart! Jeg kjørte til mitt lokale kjøpesenter ringte de og sa fra.. Etter ca 40 min parkerte jeg bilen ved inngangen til kjøpesenteret og la merke til en kjent bil.. Nemlig bilen til gutten jeg tryna for på ungdomsskolen og fremdeles 12 år etter er like forelska i. Nå har jeg ikke sett gutten på evigheter men sånn ut av det blå idag så møttes vi igjen.. Da slo tanken meg at det var nok derfor "meningen med det" tok affære og sørget for at det ikke ble noen dps idag.. Jeg skulle jo egentlig vært et helt annet sted på dette tidspunktet.. Ja jeg er "crazy in love" Tror dere på det? At det er en mening med de valga vi tar? Eller bare tilfeldigheter?Anonymous poster hash: 5720d...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå