Gå til innhold

Hva synes dere om gutter som er yngre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en gutt for en liten stund tilbake, og likte han ganske godt, han har tatt kontakt og det ligger litt opp til at vi skal møtes igjen. Jeg kommer til å si ja til å møte han, for vi klikket veldig godt, bedre enn jeg har gjort med noen på lenge.

Alikevel synes jeg aldersforskjellen vår er litt "turn off", jeg tror egentlig det bare er jeg som er sær, har alltid hatt forhold med og datet gutter som er eldre enn meg, men vil høre her hva andre tenker om en slik aldersforskjell.

Han er 20 (blir 21) og jeg er 22 (blir 23).

Noen andre som tenker over en slik aldersforskjell når dere dater? Eller er jeg pirkete og leter etter feil her fordi jeg er redd for å binde meg?

Anonymous poster hash: e88d1...988
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart tjueto, og typen min er snart tjueen :) Vært sammen to og et halvt år. Der går helt fint. Mentalt sett og utseendemessig merkes det ikke en gang.

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg. Jeg er nå sammen med en som er 1 år yngre enn meg. Jeg blir 20 år han fylte 19 i år. Jeg tenker at når man er blitt så "gammel" som i 20-årene så jevner det seg litt ut. Jeg ville ikke som 18 åring vært sammen med en 16 åring, med tanke på at da er gjerne gutten veldig mye mer umoden. Jeg tenker som så at en gutt på 19 kan være like voksen som en gutt/mann på 23. Det kommer helt an på. Jeg ville gitt det en sjanse. Kjærlighet har ingen alder, og forskjell i alder burde ikke ha noe betydning :) Det er jo tross alt ikke stor aldersforskjell mellom dere.

Skrevet

Etter å ha vært sammen med en som var 9 år eldre, så er det så utrolig fresh å være sammen med en som er ett år yngre! Jeg er 29 og han er 28, herlig og ungt :)

Ikke vær pirkete på det med alder, har dere det fint så har dere det fint :)

Skrevet

Jeg er snart tjueto, og typen min er snart tjueen :) Vært sammen to og et halvt år. Der går helt fint. Mentalt sett og utseendemessig merkes det ikke en gang.

Selvfølgelig merkes det ikke. Dere skiller kun et år...

Skrevet

Selvfølgelig merkes det ikke. Dere skiller kun et år...

Det er jo det jeg prøver å forklare til ts din kverulant.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri helt forstått at mange jenter tror det er tabu å date eller bli sammen med en mann som er yngre. Det er jo bare et tall! Hvorfor skal ett tall ødelegge for noe som kan bli bra?

Anonymous poster hash: 52b29...125
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt date en som er yngre enn meg, men det skal være en mann, ikke en gutt.

Anonymous poster hash: 997f1...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...