Gå til innhold

Hår på ryggen.. MASSE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr, han er egentlig en bra fyr på mange områder, men..han har ENORMT med hår på ryggen :haar: Jeg så det her om dagen, han gikk med t-shirt og hårene stakk opp i nakken osv.. jeg VET at det er overflatisk, men jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke takler det! Vi er i slutten av tyveårene begge to. Syntes egentlig det er litt merkelig at han ikke fjerner det(?). Jeg vokser omtrent alt fra halsen og ned jeg.. fordi jeg føler meg mest vel sånn og fordi jeg føler det er "forventet"..

Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å klare å bli fysisk med han. Hvordan i huleste skal jeg løse dette? Dumpe han? Hinte om at han godt kan fjerne hårene på ryggen? :sjenert:

Å nei, jeg mener ikke man trenger å ha gorillarygg for å være "ekte mannfolk".. :/

Anonymous poster hash: 5252f...2af
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt fint ut det. :)

Anonymous poster hash: 3f85c...de1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump han. Må jo være under din verdighet siden du vokser alt fra halsen og ned...

Anonymous poster hash: d1a93...145

AnonymBruker
Skrevet

Dump. Pga gjensidig respekt. Han fordi han fortjener noen som liker hele han. Og du må finne noen du kan takle 100%.

Har dumpet av samme grunn selv. Heldigvis bodde vi langt unna hverandre så jeg kunne bruke det som unnskyldning.

Anonymous poster hash: 25576...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Hår på ryggen er ekkelt!

Anonymous poster hash: 29b49...5b4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det virkelig plager deg så mye kan du enten foreslå hårfjerning eller dumpe han.

Anonymous poster hash: d94aa...4a7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller ts kan skjerpe seg og bli voksen i forhold til hvordan virkeligheten og livet er.

• Liker 1
Skrevet

Eller ts kan skjerpe seg og bli voksen i forhold til hvordan virkeligheten og livet er.

Pøh. Selv om ts syns det er turnoff så betyr ikke det at ho ikke er voksen. Du har nok pereferanser på hva som er fint og ikke ( som alle andre)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En voksen måte å ta et slikt "problem" på, er å ikke gjøre det til et problem når det ikke er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alvorlig talt! Alle har preferanser, noen liker slanke, noen liker asiatere best, noeb foretrekker kvinner med full busk, noen liker at man er hårfri på visse områder. Det er dét som er virkeligheten! Jeg innrømmer at jeg syntes det er kjipt at en sånn "bagatell" ødelegge litt, men jeg har blitt dumpa fordi jeg hadde for små pupper liksom! Virkeligheten er kjip.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virkeligheten er så kjip som en selv velger å gjøre den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virkeligheten er så kjip som en selv velger å gjøre den.

Da regner jeg med at du syntes alle mennesker er feilfrie og perfekte fordi du velger å se det positive i det uansett hva ;) Jeg klarer desverre ikke være så feilfri som deg, så jeg syntes hår på ryggen er turn off. Beklager hvis jeg støter deg på noen måte.

AnonymBruker
Skrevet

Hjepes....

Elsker at du alltid har så mye å bidra med :) masse gode råd, tips og meninger.

• Liker 2
Skrevet

Elsker at du alltid har så mye å bidra med :) masse gode råd, tips og meninger.

Ikke sant.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er et hint for å få deg til å begynne å vokse over halsen også, TS.

Anonymous poster hash: 76298...5bd
Skrevet

Hår på ryggen er vell bare gøy da? Hent klipperen så kan du tegne og kose deg bak der.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Dater en fyr, han er egentlig en bra fyr på mange områder, men..han har ENORMT med hår på ryggen :haar: Jeg så det her om dagen, han gikk med t-shirt og hårene stakk opp i nakken osv.. jeg VET at det er overflatisk, men jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke takler det! Vi er i slutten av tyveårene begge to. Syntes egentlig det er litt merkelig at han ikke fjerner det(?). Jeg vokser omtrent alt fra halsen og ned jeg.. fordi jeg føler meg mest vel sånn og fordi jeg føler det er "forventet"..

Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å klare å bli fysisk med han. Hvordan i huleste skal jeg løse dette? Dumpe han? Hinte om at han godt kan fjerne hårene på ryggen? :sjenert:

Å nei, jeg mener ikke man trenger å ha gorillarygg for å være "ekte mannfolk".. :/

Det er vanskelig å nå frem da.. Og gutter pleier ikke å være så hypp på å dra på hårfjerningssalong eller hva man nå kaller det ;-). Jeg ville følt meg litt femi om jeg gjorde det i såfall :-P.

Det er egentlig mange fordeler med hår på ryggen. Hvis han hopper mye i senga, så kan du sette borrelås i taket for å få slutt på det ;-).

Man blir aldri kald når man er hårete.. Selv når man er naken. Og er man hårete nok, så skjønner ikke folk at du faktisk er naken. Hvis dama er hårete også, så kan man ha sex offentlig uten at noen skjønner det.

Faktisk blir man ikke så varm heller, for alle hårene samler inn svetten og holder deg kjølig når det er skikkelig varmt.

Ulempene er vel at man kan risikere å få dyrepleiere med bedøvelsespistoler etter seg når man er i Kristiansand Dyrepark. Det er ikke så kult at folk kaster bananer etter deg heller.

Alt til sin smak :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke dette er ekte. Ingen damer vokser fra halsen og ned. I så fall må du være veldig hårete, dvs. ha hår på ryggen selv. Ikke vanlig å vokse under armer heller. Så det naturlige ville være å vokse fra underlivet og ned.

Du har kun sett han i T-skjorte, men ikke i bar overkropp. Da vet han kanskje ikke at du har sett det enda. Det kan jo hende han planlegger å vokse seg før du får se han i bar overkropp, men at han utsetter det inntil videre, for det er jo ikke akkurat noe man gleder seg til å gjøre.

Anonymous poster hash: 00516...540
Skrevet

Syntes også hår på ryggen er turn off, men jeg tror ikke det hadde vært "dumpe grunn" hvis jeg ellers likte fyren godt. Så det må du også finne ut av. Jeg kan jo si, at det finnes faktisk mange som har dette " problemet" blant gutter. Jeg tviler på gutten trives med håret der, eller, kan være han gir blaffen selvfølgelig, men mest sannsynlig gjør han ikke det. Det er ikke akkurat så kult å skulle foreslå hårfjerning pr. nå, men liker du som sagt fyren, så kan du kanskje foreslå dette etterhvert. Evt. håpe det passer seg ved en anledning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...