AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Pga avstand har jeg blitt nødt til å være litt tålmodig med å treffe en mann fra nettet. Vi har en fantastisk god tone på telefon og chat, men får ikke truffet hverandre før etter ca en måneds bekjentskap. Er det noen som vil dele erfaringer med det å snakke på tlf, bli godt kjent der - for deretter å treffes? Hører så mange si man burde møtes raskest mulig, så jeg er litt lei meg for at jeg ikke får det til :/ Anonymous poster hash: de14e...3a6
Simss Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Jeg møtte ikke nettflørten min før etter et halvt år. Det gikk helt fint og vi fant tonen med en gang. Sa bare klikk og det var som om vi hadde kjent hverandre i flere år. En annen date jeg har hatt med en jeg traff på en datingside gikk ikke så bra. Da møttes vi etter en mnd og hadde ingen kjemi i det hele tatt. Hvis dere passer sammen så spiller det egentlig ingen rolle om du venter eller ikke. Går bare på hvor tålmodig du er.
emeå Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Tror bare du må passe på å ikke "dagdrømme" for mye om den andre personen, sånn at du danner deg et bilde som er heeeelt feil! men, 1 mnd er ikke mye da.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jeg tror at jo lenger man venter før man treffer hverandre, dess større sjanse er det for at det bare blir med praten. Men så er det også noe å møte noen for tidlig. Snakker man lenge nok sammen, så får man luket unna de som ikke er seriøse. Slipper mye heartache med det. Lykke til :-)Anonymous poster hash: 6ce6b...ca7
Miamaia83 Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Fortsett å snakke, men prøv å hold forventningene dine nede. Ikke dagrøm for mye :D
Becka Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Bare vær kjempe obs på at kjemien kan være annerledes i RL. Men jeg antar jo dere har sett hverandre også, slik ikke det heller blir noen sjokk
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Snakket bare med han over melding i 6 dager før vi møttes, å heldig som jeg er så hadde vi bra kjemi i virkeligheten også! Han er kjæresten min nå<3Anonymous poster hash: 3c419...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå