Gå til innhold

Reaksjon ved orgasme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Petron

Hei

Har et lite spørsmål som dere kvinner kanskje kan hjelpe meg med. Er akkurat inne i et nytt forhold, og her forleden natt ble vi liggende å kose lenge. Kysset henne på vanlig måte, nedover halsen, befølte og kysset brystene. Samtidig befølte jeg henne med henden over hele kroppen og med lette stryk utenpå trusen. Vi gikk derimot ikke noe lenger enn dette, men vi lå slik lenge. Jeg lurer på om slikt er nok til å få orgasme for en kvinne? Etter en stund stoppet hun opp og stivnet litt til og holdt pusten en liten periode. Sa ikke noe om at det skjedde, men finst det slike "miniorgasmer"? :-)

Følgespørsmålet er hvordan dere reaksjon ved orgasme er ved de ulike situasjonene.

Takk for hjelpen.

Petron, som føler seg litt flau av å måtte stille slike spørsmål her :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Hei Petron, orgasmer kommer i uendelig mange ulike former og fasonger! Jeg kan få "puppeorgasme", for eksempel, de er sjelden like sterke som en skikkelig sex orgasme, man kan få orgasmer av det meste bare situasjonen er opphissende nok, og jeg tenker det er det du har opplevd her... Hvordan du skal reagere? Vær glad for at dama er så kåt på deg at hun får orgasme når du tar henne utapå trusa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var nok ingen orgasme nei, da kommer nok en litt mer kraftig reaksjon enn å holde pusten noen sekunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ingen orgasme nei' date=' da kommer nok en litt mer kraftig reaksjon enn å holde pusten noen sekunder..[/quote']

Tulliball! Det kan godt ha vært en orgasme, men det letteste måten å finne det ut på er å spørre henne, for bare hun vet hva som forårsaket reaksjonen hos henne :wink:

Orgasmer kommer i alle slags styrker og varianter forøvrig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Orgasmer kommer i alle slags styrker og varianter forøvrig 8)

Jepp, noen er bare et lite "ploff", liksom, mens andre er mer overveldende! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, noen er bare et lite "ploff", liksom, mens andre er mer overveldende! :sjarmor:

Nettopp!

Noen ganger er det bare et lite holde-pusten øyeblikk andre ganger er det hyl og skrik og nesten minste bevisstheten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er det bare et lite ploff er det ingen skikkelig orgasme. Den som har hatt orgasme vet dette.

Noen ganger kan det føles deilig, og ha rykninger, men det er ikke orgasme for det da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare et lite ploff er det ingen skikkelig orgasme. Den som har hatt orgasme vet dette.

Noen ganger kan det føles deilig, og ha rykninger, men det er ikke orgasme for det da vettu.

Og dette vet du fordi...? :roll:

Dette er bare tull - intensiteten er ulik og reaksjonen er ulik og en orgasme er så mangt - for å bruke din talemåte; "den som har hatt et vedvarende sexliv vet dette" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

*kremt* Nå tror jeg faktisk at den eneste som kan uttale seg om hvorvidt jeg har fått en orgasme eller ikke, er meg selv (og muligens fyren jeg er sammen med, da!). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bessevisser :roll:

( hvordan staves det :oops: )

Orgasmen er da forskjellig fra person til person og man kan også ha forskjellige typer organsmer.

Jeg har også at slike ploff orgasmer- hos meg er det mer "puff" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sikkert litt forskjell på hvordan de opplever en orgasme, men det er nå også kjent at mange tror de får en uten å fp det, og mange definerer orgasme langt utenfor det som faktisk er en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Sikkert litt forskjell på hvordan de opplever en orgasme' date=' men det er nå også kjent at mange tror de får en uten å fp det, og mange definerer orgasme langt utenfor det som faktisk er en...[/quote']

Langt utenfor? Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen tror jo det er en orgasme bare det rykker litt eller er godt liksom. Det blir jo å dra definisjonen litt langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk kjenner selv om de får orgasme eller ikke, og å mene at noen ikke kjenner det selv blir vel litt søkt.

Bare fordi du kjenner orgasmen på en måte betyr ikke det at andre har det på samme. Noen ganger kan en få sterk orgasme andre ganger som et lite puff( :ler:).

Mennesker er forskjellige, likeledes orgasmen de får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen tror jo det er en orgasme bare det rykker litt eller er godt liksom. Det blir jo å dra definisjonen litt langt..

Skjønner ikke helt hvordan du kan bestemme hva en orgasme er og ikke er? Er du utdanna eller? :klø:

Hvis en orgasme bare var en enkelt opplevelse og helt A4 og etter boka, ville det nok blitt litt ensformig med sex. For meg kan en orgasme være bare en sånn smådeilig sildring, og man blir litt oppkvikket av det. :hjerter: Eller det kan være som et jordskjelv gjennom kroppen, med total utmattelse etterpå. :Gjesp:

Og alt annet imellom og rundt omkring...

Tror de fleste kjenner om de får det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen mener de har hatt en orgasme "når det rykker litt lissom", som du så elegant sier det :ler:

En orgame er en ganske intens følelse, men dens styrke og intensitet varierer - og det er nok ganske individuelt hvordan det uttrykkes (som faktisk var utgangspunktet for denne tråden). Likeledes er det individuelt hvordan det føles - men om du har hatt en orgasme så vet du det - samme om den var "light" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
- men om du har hatt en orgasme så vet du det - samme om den var "light" :sjarmor:

You better belive it, Sister! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha ja. Tror man merker om det faktisk var en orgasme man fikk. Rykker litt? :ler: Hva mener du med det?

En orgasme er jo på en måte en følelse som brer seg rundt i kroppen, så et lite rykk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...