Gå til innhold

Flytende plaster

Pussicat

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette nye plasteret som har kommet? Noen som har erfaringer med det?

Jeg vurderer å kjøpe dette "flytende plasteret", men lurer på om det er noe bra... Jeg får ofte sår på fingra og da er det et slit med vanlig plaster for man vasker seg jo ganske mange ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi satt også og prata om det der plasteret i går, det ser jo kjekt ut. Men jeg skjønte ikke helt åssen det funka tror jeg, ser jo ut som om man pensler det på med en slags pensel. Hvis man da pensler i ett sår, vil det ikke kunne smitte skumle ting osv? Eller er det engangspensler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette lurte jeg også på. Og om dette flytende plasteret irriterer såret når man pensler det på.

Har hørt noe om at det finnes i sprayform også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasteret smøres på med engangsapplikatorer. Væsken dryppes fra flasken på en engangsapplikator før man smører dette på såret.

Såret må være rent før man gjør dette. 10 behandlinger i hver pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Funker fint som bare det!!

Har brukt det noen ganger nå( har en valp med kløe i tennene) og er veldig fornøyd. Det svir ikke og beskytter fint.

Anbefales...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så jo veldig bra ut på reklamen.

Ja... Og derfor stoler jeg ikke helt på det. Og spurte etter erfaringer på dette produktet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det MÅ prøves, jeg skjærer meg når jeg lager mat (og brenner meg hver gang jeg tester rettetangen til håret. Motorikk.... :oops: )

Men gir det såret nok luft? Trodde det var vesentlig for at sår skulle gro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjærer meg på alt papir som er i nærheten. Jeg har en jobb hvor papir er veldig viktig, så det blir mange kutt i løpet av ei uke. I tillegg får jeg sår av hetterottene vi har pga. neglene dems.

Kanskje jeg får høre med dem på apoteket og håpe at man kan stole på det dem sier. Kanskje dem ikke anbefaller det i det hele tatt. Men det hadde vært helt supert om dette plasteret var bra og at det virker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på apoteket i dag, og kjøpte den der de har på reklama. Jeg spurte om dama hadde peiling på det plasteret, og om forskjellen på det og det på spray som de hadde. Hun sa at det de reklamerer for på TV er supert, så jeg tok en sånn. Har ikke testet den ennå da..

Men bare ti behandlinger? For 95 kr?!?!

Har ikke åpnet esken ennå heller jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange år siden (5-6 tenker jeg) så kjøpte faren min spray-plaster på apoteket. Fungerte glimrende, men dyrt! Det var også vannfast, og var en tynn hinne rundt såret som beskyttet mot all skitt og vann. Såret grodde igjen det.. Så jeg tror Compeed er noe av det samme, bare man aplikerer det på istedenfor å spraye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca. 15 år siden testet jeg ut flytende plaster i sprayform. Fungerte utmerket, og såret grodde fint.

Merkelig at det skulle ta sååååååååååå mange år før dette dukket opp i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde en spray variant på apoteket i går også, tror den kostet 75 kr. Men dama som jobbet der sa at den man pensler på var så mye-mye bedre, så jeg trodde henne.

Penslet på slik ting på de små sårene på fingrene mine i går kveld, men liksom... Jeg ser ingen hinne eller noe der nå, trodde liksom at det ville synes i alle fall som ett lite tynt lag eller noe.. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

beste oppfinnelsen etter hjulet spørr du mæ..

har en liten sønn på 16 mnd som skjær sæ å skrape sæ opp på alt. vanlige plaster bi plukka av etter 10 min, flytanes plaster va bare spennanes å kult.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...