Pussicat Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen som har prøvd dette nye plasteret som har kommet? Noen som har erfaringer med det? Jeg vurderer å kjøpe dette "flytende plasteret", men lurer på om det er noe bra... Jeg får ofte sår på fingra og da er det et slit med vanlig plaster for man vasker seg jo ganske mange ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 Vi satt også og prata om det der plasteret i går, det ser jo kjekt ut. Men jeg skjønte ikke helt åssen det funka tror jeg, ser jo ut som om man pensler det på med en slags pensel. Hvis man da pensler i ett sår, vil det ikke kunne smitte skumle ting osv? Eller er det engangspensler??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Ja, dette lurte jeg også på. Og om dette flytende plasteret irriterer såret når man pensler det på. Har hørt noe om at det finnes i sprayform også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Det så jo veldig bra ut på reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 10. juni 2004 #5 Del Skrevet 10. juni 2004 Plasteret smøres på med engangsapplikatorer. Væsken dryppes fra flasken på en engangsapplikator før man smører dette på såret. Såret må være rent før man gjør dette. 10 behandlinger i hver pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. juni 2004 #6 Del Skrevet 10. juni 2004 Funker fint som bare det!! Har brukt det noen ganger nå( har en valp med kløe i tennene) og er veldig fornøyd. Det svir ikke og beskytter fint. Anbefales... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juni 2004 #7 Del Skrevet 10. juni 2004 Jepp, jeg liker det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. juni 2004 #8 Del Skrevet 10. juni 2004 Det så jo veldig bra ut på reklamen. He, he, reklame ser jo alltid stort sett bra ut det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 10. juni 2004 Det så jo veldig bra ut på reklamen. Ja... Og derfor stoler jeg ikke helt på det. Og spurte etter erfaringer på dette produktet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2004 #10 Del Skrevet 10. juni 2004 Det MÅ prøves, jeg skjærer meg når jeg lager mat (og brenner meg hver gang jeg tester rettetangen til håret. Motorikk.... :oops: ) Men gir det såret nok luft? Trodde det var vesentlig for at sår skulle gro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg skjærer meg på alt papir som er i nærheten. Jeg har en jobb hvor papir er veldig viktig, så det blir mange kutt i løpet av ei uke. I tillegg får jeg sår av hetterottene vi har pga. neglene dems. Kanskje jeg får høre med dem på apoteket og håpe at man kan stole på det dem sier. Kanskje dem ikke anbefaller det i det hele tatt. Men det hadde vært helt supert om dette plasteret var bra og at det virker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. juni 2004 #12 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg var på apoteket i dag, og kjøpte den der de har på reklama. Jeg spurte om dama hadde peiling på det plasteret, og om forskjellen på det og det på spray som de hadde. Hun sa at det de reklamerer for på TV er supert, så jeg tok en sånn. Har ikke testet den ennå da.. Men bare ti behandlinger? For 95 kr?!?! Har ikke åpnet esken ennå heller jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 10. juni 2004 Det synes jeg var dyrt! Da burde det virkelig være bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #14 Del Skrevet 10. juni 2004 Men gir det såret nok luft? Trodde det var vesentlig for at sår skulle gro? :klø: Det er ei myte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 10. juni 2004 #15 Del Skrevet 10. juni 2004 For mange år siden (5-6 tenker jeg) så kjøpte faren min spray-plaster på apoteket. Fungerte glimrende, men dyrt! Det var også vannfast, og var en tynn hinne rundt såret som beskyttet mot all skitt og vann. Såret grodde igjen det.. Så jeg tror Compeed er noe av det samme, bare man aplikerer det på istedenfor å spraye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 10. juni 2004 #16 Del Skrevet 10. juni 2004 For ca. 15 år siden testet jeg ut flytende plaster i sprayform. Fungerte utmerket, og såret grodde fint. Merkelig at det skulle ta sååååååååååå mange år før dette dukket opp i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2004 #17 Del Skrevet 10. juni 2004 vi hadde det i sprayform for ti år siden.. (i Norge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2004 #18 Del Skrevet 11. juni 2004 De hadde en spray variant på apoteket i går også, tror den kostet 75 kr. Men dama som jobbet der sa at den man pensler på var så mye-mye bedre, så jeg trodde henne. Penslet på slik ting på de små sårene på fingrene mine i går kveld, men liksom... Jeg ser ingen hinne eller noe der nå, trodde liksom at det ville synes i alle fall som ett lite tynt lag eller noe.. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 11. juni 2004 #19 Del Skrevet 11. juni 2004 Man har da hatt flytende plaster på apotekene FØR Compede begynte å reklamere for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #20 Del Skrevet 11. juni 2004 beste oppfinnelsen etter hjulet spørr du mæ.. har en liten sønn på 16 mnd som skjær sæ å skrape sæ opp på alt. vanlige plaster bi plukka av etter 10 min, flytanes plaster va bare spennanes å kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå