AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Det er sikkert flere enn jeg som har hatt bra sex med en type for så å ikke høre noe mer. Mellom meg og denne mannen var det jo ikke noe seriøst, men likevel så føler jeg det er et nederlag at han ikke ønsker å se meg etterpå. For sexen var jo bra, og vi hadde det hyggelig før det. Så jeg trodde vel at han ville like å gjenta det. Men nei, han var veldig avvisende etterpå, slik at jeg ville ikke gitt han en sjanse til uansett nå. Men jeg ble så skuffet, for jeg føler at jeg ikke er bra nok, selv om han fikk meg til å føle meg veldig fin mens vi hadde sex, så føler jeg meg nå etterpå bare ekkel... At han ser på meg som en fullstendig uinteressant kvinne. Synes sånt som dette er vanskelig å takle. Vil jo gjerne føle meg litt spesiell. Jeg har ikke så mye erfaring med menn, har gått mange år singel og ikke hatt mye sex. Synes det var så deilig med sex med denne mannen. Så det ble skikkelig nedtur at han ikke syntes det var noe spesielt. Jeg har ikke lyst å ha enda dårligere selvtillit enn før i forhold til menn... Enda flere år som singel... Uff. Lengter sånn etter en mann. Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Ikke ha sex med uinteressert mann igjen. Tenk langsiktig og gjør ting som er bra for deg i stedet. På den måten bygger du selvtillit i stedet for å rive den ned. Anonymous poster hash: 6ff30...d2a 3
Gjest Chloe87 Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Slike menn finnes det MANGE av og det er MANGE kvinner som har opplevd det samme. Typiske stønn, tøm og gløm menn. Vent med sexen til det er seriøst neste gang. Du ER bra nok!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Ikke ha sex med uinteressert mann igjen. Tenk langsiktig og gjør ting som er bra for deg i stedet. På den måten bygger du selvtillit i stedet for å rive den ned. Anonymous poster hash: 6ff30...d2a Ja, det kan du si. Men jeg har gått mange år uten sex nettopp fordi jeg ikke har møtt en aktuell kjæreste. Mens nå så hadde jeg sex med denne mannen likevel, og det var en så bra opplevelse, nesten en ny verden. Så ble det så dårlig etterpå. Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Jeg er så lei meg. Har gått mange år uten sex før dette. Virker helt umulig å finne en kjæreste. Og så er det igjen i sølibat nå. Et trist liv... Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Har vært borti det der selv. og jeg var heller ikke spesielt interessert i mannen etterpå, men sexen var bra, begge single så hvorfor ikke gjenta det? Men nå har ikke jeg gått på noen sevltillitssmell av dette, tenker at mannen må jo ha issues, hallo liksom. Det går fint an å ha sex selv om man er singel, men man må nok distansere seg en del for ikke å oppleve det du beskriver. Kan virke som menn er flinkere til dette enn kvinner, kanskje mer naturlig for dem. Men skal du fortsette å ha sex uten forpliktelser bør du absolutt bli litt kaldere, legge inn bruk-og-kast giret...? (Vi har det vi og) Anonymous poster hash: 107fd...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Men skal du fortsette å ha sex uten forpliktelser bør du absolutt bli litt kaldere, legge inn bruk-og-kast giret...? (Vi har det vi og) Anonymous poster hash: 107fd...f5a Nei, det vil jeg ikke. Jeg vil nyte det som en fin opplevelse, og en del av dette er den mentale nærheten som jeg kjenner, men som tydeligvis ikke han kjenner. Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Jeg får prøve å finne noen som er seriøst interessert som jeg kan bli interessert i. Men det er jo som å lete etter nåla i høystakken. Norske menn er jo ikke akkurat de som tar kontakt uten videre. Selv er jeg sjenert og sårbar, så utsiktene er ikke særlig gode... TS Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Slike menn finnes det MANGE av og det er MANGE kvinner som har opplevd det samme. Typiske stønn, tøm og gløm menn. Vent med sexen til det er seriøst neste gang. Du ER bra nok! Jenter som deg blir nok bedt på date til stadighet, så det er mange muligheter. Dere er heldige. Jeg har ikke muligheter. Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Jeg har vært gjennom det du beskriver én gang og det var ganske jævelig igrunn - eneste forskjellen var at i mitt tilfelle hadde vi sex 2 ganger før han fant ut at han ikke var så hypp alikevel og høflig prøvde å fase meg ut. Det er jo kjipt, spesielt når man ikke pleier å ha seg rundt så mye, og når man først har sex så gjør man det med feil person. Jeg trodde virkelig vi hadde funnet tonen og følte vi hadde helt sinnsyk bra kjemi, så ble rimelig forvirret i lang tid etterpå. Hvis ikke det var så bra som jeg hadde følt, hva er bra da liksom?! Jeg har igrunn også funnet ut at jeg ikke er typen som kan ha tilfeldig sex, fordi jeg klarer ikke skru av følelsene, dermed kan det gå lang tid uten sex. Selv om mulighetene for sex er jo der når som helst og hvor som helst virker det som, men jeg bare fikser det ikke sånn. Du er bare nødt til å gå videre og tenke at vi lever bare én gang og det er dumt å kaste bort årevis på å være for sjenert i forhold til gutter, bare kjør på, jada det vil komme skuffelser, men det er en del av livet devserre:/ Tenk på når du er 80 år og mest sannsynlig aldri vil ha sex igjen, da kommer du ikke til å angre på den sexen du hadde når du var ung Anonymous poster hash: 55d18...566 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Nei, det vil jeg ikke. Jeg vil nyte det som en fin opplevelse, og en del av dette er den mentale nærheten som jeg kjenner, men som tydeligvis ikke han kjenner. Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Ok, greit nok, men da bør du la være å ha sex med noen du ikke har noe seriøst med i utgangspunktet. Fikk forståelsen av det første innlegget ditt at dette ikke var en mann med kjærestepotensial, men som du kun kunne tenke deg å ha sex med igjen. Lykke til uansett! Anonymous poster hash: 107fd...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Jeg har vært gjennom det du beskriver én gang og det var ganske jævelig igrunn - eneste forskjellen var at i mitt tilfelle hadde vi sex 2 ganger før han fant ut at han ikke var så hypp alikevel og høflig prøvde å fase meg ut. Det er jo kjipt, spesielt når man ikke pleier å ha seg rundt så mye, og når man først har sex så gjør man det med feil person. Jeg trodde virkelig vi hadde funnet tonen og følte vi hadde helt sinnsyk bra kjemi, så ble rimelig forvirret i lang tid etterpå. Hvis ikke det var så bra som jeg hadde følt, hva er bra da liksom?! Jeg har igrunn også funnet ut at jeg ikke er typen som kan ha tilfeldig sex, fordi jeg klarer ikke skru av følelsene, dermed kan det gå lang tid uten sex. Selv om mulighetene for sex er jo der når som helst og hvor som helst virker det som, men jeg bare fikser det ikke sånn. Du er bare nødt til å gå videre og tenke at vi lever bare én gang og det er dumt å kaste bort årevis på å være for sjenert i forhold til gutter, bare kjør på, jada det vil komme skuffelser, men det er en del av livet devserre:/ Tenk på når du er 80 år og mest sannsynlig aldri vil ha sex igjen, da kommer du ikke til å angre på den sexen du hadde når du var ung Anonymous poster hash: 55d18...566 Vi hadde også sex to ganger. Den første gangen hadde jeg et bra inntrykk av han. Men andre gangen trengte han jo ikke å skru så mye på sjarmen lenger, da han visste han ville oppnå det han ville uansett... TS Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #13 Skrevet 24. april 2014 Ja, det kan du si. Men jeg har gått mange år uten sex nettopp fordi jeg ikke har møtt en aktuell kjæreste. Mens nå så hadde jeg sex med denne mannen likevel, og det var en så bra opplevelse, nesten en ny verden. Så ble det så dårlig etterpå. Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Jeg er så lei meg. Har gått mange år uten sex før dette. Virker helt umulig å finne en kjæreste. Og så er det igjen i sølibat nå. Et trist liv... Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Nei, det vil jeg ikke. Jeg vil nyte det som en fin opplevelse, og en del av dette er den mentale nærheten som jeg kjenner, men som tydeligvis ikke han kjenner. Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Jeg får prøve å finne noen som er seriøst interessert som jeg kan bli interessert i. Men det er jo som å lete etter nåla i høystakken. Norske menn er jo ikke akkurat de som tar kontakt uten videre. Selv er jeg sjenert og sårbar, så utsiktene er ikke særlig gode... TS Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Uffda.... Nå ble jeg litt lei meg på dine vegne :-(. Du møtte på feil mann. Rette type menn drar ikke damer til sengs for så å dumpe de. Bra menn skjønner at slikt kan lede til at noen får følelser og blir såret. Har man litt empati for andres følelser, så vil man føle slikt er kjipt når det skjer.. *klem* Anonymous poster hash: 6ff30...d2a
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Du er bare nødt til å gå videre og tenke at vi lever bare én gang og det er dumt å kaste bort årevis på å være for sjenert i forhold til gutter, bare kjør på, jada det vil komme skuffelser, men det er en del av livet devserre:/ Tenk på når du er 80 år og mest sannsynlig aldri vil ha sex igjen, da kommer du ikke til å angre på den sexen du hadde når du var ung Anonymous poster hash: 55d18...566 Jeg er enig i biten om å gå videre, men jeg er uenig i det om å bare kjøre på. Det er viktig at man lytter til seg selv. Hvis ikke kan man risikere å ende opp som følelsesløs og med en god porsjon bagasje lenge før man fyller 80 år. Er det ikke heller bedre med kvalitet fremfor kvantitet når det kommer til sex? ;-)
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #15 Skrevet 24. april 2014 Jeg føler alvorlig talt at jeg ikke passer inn i denne verdenen. Er altfor sårbar. Og jeg finner jo ingen som passer for meg. Har lyst å være et annet sted, hvor ikke alt er komplisert, og hvor jeg hadde vært bra nok. Anonymous poster hash: af7f3...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #16 Skrevet 24. april 2014 Det er det samme om vi har sex tidlig med en mann eller om vi venter. Mannfolka stikker jo av før eller senere uansett. Mannfolk bytter fitte oftere enn jeg bytter tampong.. Skulle ønske jeg kunne forsikre meg om å ikke bli forlatt Er ikke noe mindre vondt når det er en du har vært sammen med lenge og delt ting med. Er følsom jeg også ts, derfor jeg holder meg unna menn. Anonymous poster hash: 7ac59...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #17 Skrevet 24. april 2014 Jeg føler alvorlig talt at jeg ikke passer inn i denne verdenen. Er altfor sårbar. Og jeg finner jo ingen som passer for meg. Har lyst å være et annet sted, hvor ikke alt er komplisert, og hvor jeg hadde vært bra nok. Anonymous poster hash: af7f3...0a2 Alle mennesker er sårbare.. Noen er mer sårbare enn andre. Jeg kan love deg at det finnes menn som er slik også, men de vil garantert ikke vise de sidene med en gang. Prøv å se etter noen som virker til å genuint bry seg om andre. Anonymous poster hash: 6ff30...d2a 1
Gjest Tris Skrevet 24. april 2014 #18 Skrevet 24. april 2014 Ts, jeg forstår at du er lei deg og det har du all rett til å være. Men vær så snill, ikke legg deg i offerrollen.. 1
Marie90 Skrevet 24. april 2014 #19 Skrevet 24. april 2014 Selvtillit er ikke noe som er bygget over natten. Var det så enkelt hadde ikke mange kvinner kastet seg hen til menn som ikke bryr seg, og mange menn hadde ikke slitt med å få oppmerksomhet fra kvinner. Du må se dette som noe som tar tid og angripe det likedan. Det finnes garantert noen menn som kunne fatte genuin interesse for deg, og med litt effort sikkert også en mann du kunne like tilbake. Veldig ofte når kvinner sier at menn ikke er interessert i dem, så handler det om at mennene de liker ikke er interessert i dem. De fleste menn forventer seg faktisk ikke en "10er", men menn med dårlige utsikter er ikke synlige for kvinner. Det er vanskelig å finne den rette fyren, og det er det for alle kvinner. Hvis det var lett å finne den rette ville du heller ikke satt pris på ham når du fant ham. Hvor er det problemene dine starter? Er det at menn ikke ber deg ut, at de bare vil ha sex og forkaster deg, at de ber deg ut på date en og to og så mister interessen? Hvor ofte treffer du nye menn egentlig? Veldig ofte klager kvinner på mangel av menn når realiteten er at de er lite åpne og "approachable", har et lukket kroppsspråk, tilbringer de fleste kvelder hjemme hos seg selv eller med en venninne og et glass rodvin og rett og slett veldig sjelden er i situasjoner der de KAN treffe en fyr. De kommer jo ikke bankende på doren. Gjor noen ting som kan hjelpe på selvtilliten din. Forbedre deg selv - spis sunnere, tren, få en ny frisyre og noen nye, lekre og feminine antrekk. Ta opp noen nye hobbyer du liker, ting som bidrar til å gjore deg til en interessert person og en arena der du kan treffe nye mennesker. Som det sies - gjor noe hver dag du er redd for. Menn vil ha en fysisk attraktiv kvinne som har noe for seg, personlige kvaliteter og integritet og som vet at hennes selvverdi ikke avhenger av bekreftelse fra en enkelt mann. Mange har funnet seg der du er og likevel kommet seg videre.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #20 Skrevet 24. april 2014 Mannfolk bytter fitte oftere enn jeg bytter tampong.. Anonymous poster hash: 7ac59...0b3 Kanskje ikke så ofte Men det undrer meg hva de får ut av å skifte damene ut ofte. Gir det en ekstra glede liksom... TS Anonymous poster hash: af7f3...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå