Gjest Jon Are Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 jeg har alltså de siste 5 maks 8 kg igjen for å bli slik jeg ønsker. de første 10 skled av, men nå sitter de siste fast føler jeg. er det fordi min kropp vil da få lav fettprosent? Jeg gir meg ikke , og SKAL bot med de siste iallefall 5, men jeg sliter. Gjør alt riktig med unntak av sjokolade potetgull en dag i uka. Må jeg kutte ned på det også? Jeg er så drittlei av de siste kg . Klarer ikke å omgåes de sylslanke kompisene mine, men det er en annen story;-) Andre som sliter akkurat her, og hvor lang tid tok det før det løsnet? Med hilsen fra: Jon Are
Pringle Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Det vil bli gradvis vanskeligere jo lenger ned i vekt du kommer, fordi for å beholde samme kaloriunderskudd må du enten øke forbrenningen (trene mer) eller spise mindre, eller begge deler; eller du må bruke lenger tid med mindre kaloriunderskudd. Jo lenger ned i vekt du går, jo mer forsakelser/anstrengelser må du påregne. 1
Gjest Runforit Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Hva er høyde, alder og vekt? Hvor mye har du gått ned? Hvor mange kalorier inntar du? Hvordan ser treningsplanen din ut?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Stram skikkelig inn, især på karbohydratene, samt kjør heftige intervaller og tung styrke, og ligg litt i ekstra underskudd til det løsner. Etterhvert som kroppen responderer øker du igjen, langsomt og gradvis slik at kroppen får vent seg til det og stabilisert seg. Anonymous poster hash: 0ac14...c80
Gjest Jon Are Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Takk. Stram skikkelig inn, især på karbohydratene, samt kjør heftige intervaller og tung styrke, og ligg litt i ekstra underskudd til det løsner. Etterhvert som kroppen responderer øker du igjen, langsomt og gradvis slik at kroppen får vent seg til det og stabilisert seg. Anonymous poster hash: 0ac14...c80 Med øker mener du, økte kalorier? Slik som jeg forstår det nå, skal jeg trene veldig hard med minimalt med karbohydrater også når jeg går ned et par kg, så skal jeg øke kaloriinntaket igjen? Vil ikke dettte få meg opp i vekt ? Eller vil det stabilisere seg? Det er så tungt de aller siste kiloene,men jeg gir meg ikke . med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Det er naturligvis hardere jo lenger ned man kommer - når man er normalvekt/slank så holder kroppen fast på fettet. Teller du kaloriene dine? Det kommer jo veldig an på hvor mye potetgull/sjokolade du spiser. Når jeg skal ned i vekt spiser jeg litt sjokolade en gang iblant, men beregner det inn blant kaloriene mine. Anonymous poster hash: 64413...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå