Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Kanskje et skudd i blinde dette, men noen her inn som kanskje vet om det finnes noe slikt i Trondheim? Ser at man har det i Oslo, men har enda ikke funnet ut om noe slikt finnes her i byen. Trenger litt basictrening ifm. en annen idrett, og da tror jeg en slik treningsform passer perfekt
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Jeg vet ingenting om turn, men ville bare si at kickboksing gir veldig god basistrening for hele kroppen, både med tanke på styrke og utholdenhet (har så lyst til å starte selv).
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Jeg vet ingenting om turn' date=' men ville bare si at kickboksing gir veldig god basistrening for hele kroppen, både med tanke på styrke og utholdenhet (har så lyst til å starte selv).[/quote'] Det kan anbefales. Har lang erfaring med det. Grunnen til turntreningen for min del er å få til litt mer akrobatiske teknikker i en annen kampkunst jeg har planer å starte med.
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Nåh, slik å forstå. Jeg er litt hyper av meg, så tror kickboksing hadde passet meg som hånd i hanske. Men enkelte venner av meg er ikke 100% enige :oops: Nice to get to know you, forresten
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Nåh, slik å forstå. Jeg er litt hyper av meg, så tror kickboksing hadde passet meg som hånd i hanske. Men enkelte venner av meg er ikke 100% enige :oops: Nice to get to know you, forresten Likewise Nåja, tror nok kickboxing vil passe deg ganske så bra Iallfall er det den kampsporten jeg vil anbefale noen som først og fremst er ute etter en bra total kroppstrening, for det er få idretter som gir en så bra trening som kb. Men man kan bli lei av det meste, derfor ser jeg etter andre ting å drive på med.
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Aerobic SATS har en time som heter Hardhausen, den ville passe deg som hånd i hanske.
Tusenfryd Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Det kan anbefales. Har lang erfaring med det. Grunnen til turntreningen for min del er å få til litt mer akrobatiske teknikker i en annen kampkunst jeg har planer å starte med. Har du forsøkt Capoeira? Burde være nok akrobatikk det? Og de har klasser for nybegynnere.
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 Har du forsøkt Capoeira? Burde være nok akrobatikk det? Og de har klasser for nybegynnere. Det er faktisk det jeg skal begynne på Tenkte bare å forsøke litt turn i tillegg, for å virkelig lære meg de fancy tekbikkene
Gjest StoreSky Skrevet 10. juni 2004 #9 Skrevet 10. juni 2004 TomK: Skjønte nok at det var det du ville begynne med!! Skulle gjerne trent thaiboksing (hat trent kickboksing på ungdomskolen) men gubben jobber skift, så da får jeg bare vært med annen hver uke...
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2004 #10 Skrevet 11. juni 2004 Så kult! Jeg har også lyst til det, men det har liksom aldri passet sånn... har også tenkt på Fekting, også litt variasjon fra det jeg vanligvis driver med... det blir fra høsten av!
Catlin Skrevet 12. juni 2004 #11 Skrevet 12. juni 2004 kontakt norges gymnastikk og turnforbund (tror jeg det heter :-? ). De burde ha oversikt over dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå