Gå til innhold

Hvor finner man mer familieorienterte jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best konservative jenter, som setter familien høyt, ikke skiller seg fordi "jeg ikke føler noe lenger" og slikt. Mer jordnære og snille, som verdsetter det en har, selv om kanskje gnisten kan forsvinne og komme tilbake.

Hvor holder de til? Eller må jeg til utlandet for å finne slike nå for tiden?

Anonymous poster hash: 52124...976
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg liker best konservative jenter, som setter familien høyt, ikke skiller seg fordi "jeg ikke føler noe lenger" og slikt. Mer jordnære og snille, som verdsetter det en har, selv om kanskje gnisten kan forsvinne og komme tilbake.

jeg er ganske konservativ på sånt. Jeg mener folk tar ut skillsmisse pga den minste ting idag. Ikke bra.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er sånn men ingen menn vil ha meg.

Anonymous poster hash: 25d00...efb
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er og sånn men jeg vet ikke helt hvor man finner dem sånn.... hvis jeg skulle sagt en spesifikk plass? Noen jenter BLIR jo sånn hvis de finner en mann de synes det er verdt å bli sånn for. Jeg vet egentlig ikke!

Mitt eneste råd er se ann de jentene du møter å feks spørre dem hvor de er om 5 år osv, for da finner du jo fort ut hva de ser for seg! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn jente, men desverre finner jeg ingen mannfolk som er sånn. Hvor er sånne som deg TS?

Anonymous poster hash: 92623...5f0
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg var en sånn, men forhold i 15 år med 2 barn tok likevel slutt.

De færreste inngår vel store forpliktelser som barn og tror forholdet ikke skal vare.

Ting skjer og noen ganger er et brudd til det beste for alle involverte. Man må uansett være to som jobber for at et forhold skal fungere.

Anonymous poster hash: e238f...e5e

• Liker 3
Skrevet

Sjekk med smiths venner ellerno

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, mange her i vertfall :)

Jeg er en sånn jente, men desverre finner jeg ingen mannfolk som er sånn. Hvor er sånne som deg TS?

Slik som meg finner dere over alt, kanskje vi bare ikke er sosiale nok, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også slik, men jeg kjenner mange jenter som er annerledes.

Det er ikke en "klubb" der alle tenker slik. Du kan selvsagt sjekke innenfor enkelte religioner, men de er imot skilsmisse av andre grunner.

Det beste er egentlig å date som alle andre, treffe jenter der de er - byen, gjennom felles venner, studier, jobb - og luke ut de som ikke passer.

Se etter tegn underveis som er indikatorer på at de ikke passer deg - dersom de er egosentriske, viser liten omtanke for andre, ikke er familieorienterte, har en sterk materialistisk holdning, forbruker av det meste og ikke er tålmodige, er sjansen stor for at de ikke har den rette innstillingen ift. ekteskap.

Du kan selvsagt også diskutere ekteskap med kvinner på en "casual" måte, dvs. at det kommer opp i samtale underveis uten at dere diskuterer deres fremtid (ettersom det er altfor tidlig).

Anonymous poster hash: d9c5d...91f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke, jeg tror de fleste kan finne noen, spesielt de familieorienterte.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke, jeg tror de fleste kan finne noen, spesielt de familieorienterte.

Min erfaring er at gutter flest mellom 20 og 40 "ikke er klare for barn på mange år". De er altså klare når de er 43 liksom og da har eggene mine daua for lengst.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samme her :P

Anonymous poster hash: fc641...6f4

Skrevet

Jeg er også sånn (men mener man bør skille seg om man ikke har det bra sammen, da). Finner bare gutter som vil ha sex :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du ts har et litt urealistisk syn på jenter og ekteskapet. Du høster som du sår, er det ikke det det heter?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn. Hvor finner jeg deg? :)

Anonymous poster hash: 802e0...dd2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slike jenter samles på Ryvarden nord for Haugesund hver tirsdag klokka fem på halv fire. Der sitter de og driver med håndarbeide og sammenligner vaffel oppskrifter.

Anonymous poster hash: 7cf59...2c5
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

kristendate.no

kanskje?

Anonymous poster hash: bd669...fb3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi unngår de som har typen holdninger om at de må til utlandet for å finne "slike".

Anonymous poster hash: 0a399...eb4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke utlandet gir noen garanti. Mange slike ekteskap ender med skillsmisse når damene har bodd her lenge nok til å få norsk statsborgerskap.

Anonymous poster hash: bd669...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn, men finner ingen menn som er sånn. Finnes mange konservative jenter i Norge. Synes faktisk det er litt drøyt å spørre om du må lete i utlandet isteden. Er det derfor du sliter med å finne noen, du kan gå over streken litt for ofte?

Anonymous poster hash: 6cc94...5c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...