AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Hei! Skal på date med en fantastisk jente! Nå overassket hun meg med date forrige gang vi hadde det, så nå er det min tur har hun funnet ut av... Vi prater sammen daglig og besøker hverandre så ofte som mulig, å sover hos henne eller meg noen ganger i måneden så ting begynner å bli seriøst, trenger bare det siste tuppet i ræva! Så nå har jeg bedt henne holde av en kveld, det har hun gjort! Planen er å sende en sms litt tidlig den dagen der jeg vil be henne ta på seg noe pent og være klar f.eks kl 18, da blir hun hentet... Kommer ikke til å si noe mer, da det som skjer gjennom kvelden skal være en overraskelse! Skal ta henne med på en resturant hun har pratet om i lang lang tid som hun har lyst å dra til, men etter det så er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på! Vurdert kino etter middagen, men det blir kanskje litt stusselig?? Noen tips?? Anonymous poster hash: 00aea...fc1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Kino er stusselig, ja. Hva med en liten rockefeller-aktig konsert? :-) Anonymous poster hash: edcef...0b7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Hva med stand-up? eller noe show av noe slag? Middag og kino er liksom en helt "vanlig" date.. om du skal overraske, så burde det kanskje være noe som er litt annerledes? Anonymous poster hash: 61827...41c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Gode ideer! Enig i at middag og kino er veldig standard, men litt vanskelig for oss å komme seg til og fra Oslo der hvor alt skjer! Anonymous poster hash: 00aea...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå