Gå til innhold

Har KG gjort noe for deg i det virkelige liv?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg mener, har du lært noe på KG som du kan dra nyte av i ditt virkelige RL liv?

- Jeg har lært å bli mye flinkere til å argumentere, og (enda mindre) redd for å si hva jeg mener om ting. Det kommer godt med i jobbsammenheng.

- Også har jeg blitt kjent med en del hyggelige mennesker som jeg nå treffer RL og har blitt gode venner med.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg mener, har du lært noe på KG som du kan dra nyte av i ditt virkelige RL liv?

- Jeg har lært å bli mye flinkere til å argumentere, og (enda mindre) redd for å si hva jeg mener om ting. Det kommer godt med i jobbsammenheng.

- Også har jeg blitt kjent med en del hyggelige mennesker som jeg når treffer RL og har blitt gode venner med.

Hva med deg?

Jeg er oftere kverulant og i en konstant debattmode, med argumentpistolen ladet med ny og frisk sarkasme og ironi. Så jeg tror ikke dette forumet har vært bra for meg, men da jeg ser jeg har oppnådd et delmål (superaktiv bruker), kan jeg sakte men sikkert trekke meg tilbake og heller titte innom for noen samlivsspørsmål i ny og ne. For det var vel derfor jeg egentlig dukket opp her(maskert som diverse gjester).

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er oftere kverulant og i en konstant debattmode, med argumentpistolen ladet med ny og frisk sarkasme og ironi. Så jeg tror ikke dette forumet har vært bra for meg, men da jeg ser jeg har oppnådd et delmål (superaktiv bruker), kan jeg sakte men sikkert trekke meg tilbake og heller titte innom for noen samlivsspørsmål i ny og ne. For det var vel derfor jeg egentlig dukket opp her(maskert som diverse gjester).

Det synes jeg ikke du skulle gjøre. Ikke før du er avhengig, jaffal. :wink:

Skrevet

Jeg arrangerte ett FANTASTISK vellyket bryllup, takket være alle gode råd og tips jeg fikk fra KG:

Gjest TomKrus
Skrevet

Det synes jeg ikke du skulle gjøre. Ikke før du er avhengig, jaffal. :wink:

Nei, der serru. Var jaggu ikke klar over at det var flere nivå her. Da får jeg fortsette en stund til :) Så, ja, KG har lært meg å sette mål og være sikker på at jeg skal klare å nå disse målene. Jenter liker slikt, så da har jeg lært noe av dette forumet.. ;)

Har nå plukket opp en god del tips som jeg har videreformidlet også. Mange kloke mennesker her, og jeg har selv blitt litt klokere.

Gjest GreenSky
Skrevet

Har nå plukket opp en god del tips som jeg har videreformidlet også. Mange kloke mennesker her, og jeg har selv blitt litt klokere.

*kremt* Ja, der ser du! :wink: Jeg visste det nok!

Skrevet

Jeg har i alle fall fått en hel haug av oppskrifter :sjarmor: (Takk, Arkana)

Ting jeg lenge har lurt på, men liksom ikke helt har kunnet spørt venner om, får jeg svar på her. Uvitende no more :sjarmor:

Har også blitt bedre til å argumetere i forskjellige sammenhenger.

Norskkarakeren min har faktisk forbedret seg :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kg gir meg innblikk i mange menneskers tanker og følelser, og jeg føler at det er nyttig for meg. Man vokser på å bli kjent med andre mennesker, nye tankeganger og andre meninger enn sine egne.

I tillegg har jeg jo kommet i god kontak med folk jeg aldri ville ha truffet om det ikke hadde vært for Kg, og det setter jeg jo veldig, veldig stor pris på! Føler at jeg har fått nye venner takket være Kg! :)

:kghjerte:

K

Skrevet

Jeg har fått noe veldig verdifullt her inne, jeg har funnet èn ting i livet som jeg iaffal kan, og det er å kommunisere!!

Har slitt og sliter mye med meg selv, og har ikke sett noe særlig positivt i meg selv, som er personlighet altså, men har her etterhvert begynt å tro på at jeg ihvertfall kan ord og kommunikasjon, og det er ikke en ferdighet jeg har skapt, men noe som bare er meg.

Og lært å se mye på enda flere måter, være enda mer åpen for det jeg ikke forstår. Jeg har også lært å klare å gå ifra, når noen bare er "for" idioter.

Jeg har lært mye mer her inne også, småting som er med på å bygge opp meg selv igjen.

Også har jeg møtt flotte mennesker her, som jeg skal møte igjen! Og vet jeg skal møte flere flotte mennesker, som jeg enda ikke har truffet.

Også har jeg vist søs en side av meg som hun ikke visst om, og det har også vært ok.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Mennesker her på KG har fått meg til å se hva andre som ikke kjenner meg synes om meg - og har fått meg til å se hvor mye folk bryr seg. Jeg har også fått tips om hvordan jeg skal bli frisk fra sykdommen min og istedenfor å la ting gå utover meg selv, har jeg skrevet det ut i dagboken.

Gjest Anonymous
Skrevet

:-) Ja du har en måte å sette ord på tingene Aline *rørt* :klem:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har selvsagt fått svar på mange ting jeg har lurt på om alt fra skattelover til kakebaking. Og i tillegg har jeg blitt kjent med flere hyggelige mennesker, noen jeg allerede har truffet IRL, endel jeg håper å få anledning til å treffe med tid og stunder.

Jeg har også blitt flinkere til å argumentere saklig, og til å innse at ikke alle har samme syn på en sak som meg selv. Jeg har tatt del i mange givende diskusjoner her inne, og håper jeg kan få fortsette med det.

@TomKrus: Du må ikke forsvinne nå, vi trenger flere nerder her inne :wink::sjarmor:

@Aline: :klem: du er en flott og ressurssterk kvinne! Stå på!

Skrevet

Glemte å legge til at jeg har møtt verdens beste jente her inne :)

My soulmate :ler:

:klem: til deg!

Skrevet

Jeg har blitt bedre til å snakke for meg, selv om det er langt igjen til jeg kan føre en diskusjon og argumentere for meg selv uten å snuble i ordene :ler:

Jeg har også møtt verdens beste jente her inne!

Skrevet

Jeg har fått ei god venninne IRL (Glammy), møtt flere andre spennende jenter og fått gode, kloke og konkrete råd og vink om alt mulig.

Dessuten er dette ei evig sluse for saklig og usaklig humør - her kan jeg blåse ut med det meste!

Heia KG :kghjerte:

Gjest Poirot
Skrevet

Har funnet et sted å spørre om rare ting.

Er blitt mere nerd.

Har funnet folk i samme situasjon som meg (brystoperasjon), som jeg ikke har irl.

Har lært mye om hvor mange rare folk med rare meninger som finnes i landet!!!

Livet som arbeidsløs har blitt mindre kjedelig.

TomKrus: På plass!!!!

Skrevet

Møtt flere spennende jenter og fått gode, kloke og konkrete råd og vink om alt mulig.

Dessuten er dette ei evig sluse for saklig og usaklig humør - her kan jeg blåse ut med det meste!

Heia KG :kghjerte:

Suzy sa det meste for meg...

Skrevet

Vel, Kg gir meg ofte en god latter, et sted å koble helt av og kose meg, jeg har lært en del og plukket opp mange tips. Også har jeg blitt bittelitt mer flink til å tore og si meningen min...

Fikk forresten veldig god nytte av KG da vi skulle gifte oss. :kghjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...