AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Kjæresten var "utro" på facebook for en mnd siden. Etter mye frem og tilbake ga jeg oss en sjanse til, men jeg strever virkelig med det som skjedde. Samtidig som dette skjedde virket han veldig forelsket, snakket om fremtidsplaner med meg osv, og det gjør han enda så jeg prøver å glemme og tenke at det ikke betydde noe. Men han også en litt merkelig oppførsel nå. Jeg føler at det er bare meg som tar initiativ til klem og kos og at han nesten blir irritert av dette. Jeg har kanskje litt mer behov for det nå etter den hendelsen. I dag virket han uinteressert når jeg ga han en klem. Etter middag lurte jeg på om vi skulle sove en halvtimes tid før vi skal i et besøk, jeg var så trøtt etter jobben, men han var ikke trøtt sa han. Vi slappet av litt på sofaen og jeg skulle ta en dusj når jeg hadde ryddet etter middagen. Da sa han at han ville legge seg litt allikevel. Det var jo egentlig det jeg også ville så jeg gikk inn til han og prøvde å legge meg under dynen med han og spurte om han kunne snu seg for jeg ville ha en klem. Han var bare irritert og skubbet meg vekk. Da sa jeg "hvis du skal fortsette å være så sur så kan du bare dra hjem" "Ja, det kan jeg" sa han og begynte å kle på seg. Jeg spurte hva som var galt og han sa han var kjempetrøtt og ville ha fred, la seg ned igjen og jeg gikk ut. Jeg blir så oppgitt, klart en vil ha fred av og til, men vi var fra hverandre i går og jeg tar jo dette på tegn på at han er lei av meg og tenker enda mer på hendelsen. Som han bagatelliserte. Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 78346...e98
Gjest LadyGlaGla Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 "Utro" på Facebook? Hva betyr det? 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 "Utro" på Facebook? Hva betyr det? Sexmeldinger og flørt med en annen kvinne. Anonymous poster hash: 78346...e98
Gjest alegria Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 For å være ærlig tror jeg det har skjedd mer en sexmeldinger på Facebook. 1
Gjest LadyGlaGla Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Ok... Jeg synes ikke fyren din høres ut som en trivelig type, og heller ikke spesielt empatisk. Jeg hadde også blitt lei meg.....
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Han er virkelig ikke noe å samle på. Gjør deg selv en tjeneste og kutt ham ut. Anonymous poster hash: 94a7b...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå