Gå til innhold

Ser KG`ere hver dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se to personer stå og prate sammen.Da dikter jeg opp historier:" var du med hun hjem i går? Hva med oss to da? Elsker du meg ikkelenger?Jeg bryr meg ikke om at det bra var kaffe. " Så sitter jeg og humrer for meg selv.

Eller jeg kan se noen som klør seg: " Hva er dette da? Kanskje jeg ser det om jeg legger hodet mellom benet og kikker til venstre., nei jeg må spørre på KG etterpå"

Ser en mann hos gullsmeden: "Håper kona blir glad for denne ringen. Han kommer hjem og følgende drama kommer,( selvsagt bare i mitt hodet). "Han kjøpte en ring til meg. Så koselig. Vent, HVORFOR kjøpte han en ring til meg.Fordi jeg fortjener den, han ville overraske meg, eller har han vært utro? Han har vært utro.Han må ha vært utro!! Hvor er pc`n min...kvinneguiden.no: Jeg tror mannen min er utro.

Anonymous poster hash: e543b...b98
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha!

Anonymous poster hash: 76335...644
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: c19db...7dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantasi! :laugh: Liker, liker!

Hva er historien bak dette bildet, TS?

feed-me-weird-things_500.jpg

Anonymous poster hash: 11bb0...a0a
AnonymBruker
Skrevet

I perioder jeg er hyppig på KG (som nå) undrer jeg ofte på hvem andre som er det, på bussen osv :P men ikke slike fantasihistorier da ;)

Men kan faktisk "høre" litt stemmer av og til jeg og, om hva folk liksom tenker. Deler det med en venninne som er lik til meg og hun er enig i at det passer, haha.

Anonymous poster hash: fa753...843

Skrevet

Haha, det skal jeg begynne å gjøre også!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bli galen alle sammen!

Anonymous poster hash: 6b7bd...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantasi! :laugh: Liker, liker!

Hva er historien bak dette bildet, TS?

feed-me-weird-things_500.jpg

Anonymous poster hash: 11bb0...a0a

Dette er bilde fra en datingside på nettet. Denne damen har aldri fått noen tilbakemdlinger på sin profil. Så i siste desperat forsøk på litt oppmerksomhet, så legger hun ut dette bilde fordi hun har hørt at veien til mannens hjerte går igjennom hjertet.Dette bilde viser da maten, og at hun liker"pølser".

Ellers så så jeg ei dame som gikk veldig rart i dag: "kg`ere kan dere hjelpe meg? I går hadde jeg analsex med mannen min.Jeg klarte ikke å slappe av, så det gjorde veldig vondt. Men vi holdt på til det gikk for han allikevel. Resultatet for min del ble gangsperre i dag. Jeg tør ikke å gå på do i fare for å revne alt der nede, men å slippe en fis går bra, da luften avkjøler litt. Har dere noen gode råd til hvordan jeg kan bli kvitt vondten?

-TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

veien til mannens hjerte går igjennom magen, skulle det være

AnonymBruker
Skrevet

veien til mannens hjerte går igjennom magen, skulle det være

Tull, det er gjennom brystet hans med en øks

Anonymous poster hash: cb7e8...813

AnonymBruker
Skrevet

Tull, det er gjennom brystet hans med en øks

Anonymous poster hash: cb7e8...813

Ikke i følge hun på bilde. (Høres ut som du har opplevd ett svik)

Gjest Imaginary
Skrevet

Vi har vel alle vårt. Jeg pleier å se for meg folk uten øyenbryn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest i en annen tråd så kommer jeg til å se for meg busespisende menn og sexselgende kvinner.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

En mann satt på Oslo S og drakk øl i går. Det var en ung mann med veldig bra utseende. Det ble til at jeg tittet litt ekstra.Både på grunn av han og på grunn av ølen. Jeg ser for meg følgende da han kom hjem:

Overskrift:

Er jeg knullbar?

(vedlegg et miniatyrbilde av ansiktet)

I dag har var det ei dame som så på meg flere ganger. Hun så ut som hun kunne være litt eldre enn meg. Jeg tror at hun kanskje hadde lyst på meg. Tror dere det? Legger ved et bilde av pikken min, så kan dere bedømme om jeg knullbar på bakgrunn av bildene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann satt på Oslo S og drakk øl i går. Det var en ung mann med veldig bra utseende. Det ble til at jeg tittet litt ekstra.Både på grunn av han og på grunn av ølen. Jeg ser for meg følgende da han kom hjem:

Overskrift:

Er jeg knullbar?

(vedlegg et miniatyrbilde av ansiktet)

I dag har var det ei dame som så på meg flere ganger. Hun så ut som hun kunne være litt eldre enn meg. Jeg tror at hun kanskje hadde lyst på meg. Tror dere det? Legger ved et bilde av pikken min, så kan dere bedømme om jeg knullbar på bakgrunn av bildene.

Glemte å skrive at jeg er TS

Skrevet

Jeg kan se to personer stå og prate sammen.Da dikter jeg opp historier:" var du med hun hjem i går? Hva med oss to da? Elsker du meg ikkelenger?Jeg bryr meg ikke om at det bra var kaffe. " Så sitter jeg og humrer for meg selv.

Eller jeg kan se noen som klør seg: " Hva er dette da? Kanskje jeg ser det om jeg legger hodet mellom benet og kikker til venstre., nei jeg må spørre på KG etterpå"

Ser en mann hos gullsmeden: "Håper kona blir glad for denne ringen. Han kommer hjem og følgende drama kommer,( selvsagt bare i mitt hodet). "Han kjøpte en ring til meg. Så koselig. Vent, HVORFOR kjøpte han en ring til meg.Fordi jeg fortjener den, han ville overraske meg, eller har han vært utro? Han har vært utro.Han må ha vært utro!! Hvor er pc`n min...kvinneguiden.no: Jeg tror mannen min er utro.

Den der skjønte jeg bare ikke...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der skjønte jeg bare ikke...

Fantasi

• Liker 2
Skrevet

Og jeg ble "smittet"... :fnise:

Da jeg gikk gjennom byen etter barnetoget og det var masse folk overalt så fikk jeg diktet meg opp et par historier jeg også... og tenkte på denne tråden.

Morsomt tidsfordriv når man bare går gjennom en menneskemengde og ikke har noe annet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...