Gå til innhold

Leiepris leilighet Bislett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg skal leie ut leiligheten min på Bislett i Oslo, altså ganske sentralt beliggende. Den er ca. 65 kvm stor, ett soverom, stor stue, separat kjøkken, passe stor balkong, to romslige boder. Varmtvann, oppvarming og vaktmester er inkludert. Generelt ok standard, deler av leiligheten er oppusset for et par år siden, resten er velholdt.

Hva er normal og grei leiepris på noe sånt?

Anonymous poster hash: 82261...4bb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg skal leie ut leiligheten min på Bislett i Oslo, altså ganske sentralt beliggende. Den er ca. 65 kvm stor, ett soverom, stor stue, separat kjøkken, passe stor balkong, to romslige boder. Varmtvann, oppvarming og vaktmester er inkludert. Generelt ok standard, deler av leiligheten er oppusset for et par år siden, resten er velholdt.

Hva er normal og grei leiepris på noe sånt?

Anonymous poster hash: 82261...4bb

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?PROPERTY_TYPE=3&location=0%2F20061&location=1%2F20061%2F20509&NUMBER_OF_BEDROOMS_FROM=1&NUMBER_OF_BEDROOMS_TO=1&ESTATE_PREFERENCE=1&sort=0

Anonymous poster hash: 479b6...13a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Toroms leiligheter i indre Oslo går for alt mellom 10-14 000 i måneden sånn ca.

Siden din er så stor, med mye inkludert og Bislett er et populært område, så vil jeg tro at du kan få rundt 13-14 i måneden for den ganske lett. Men det kan være lurt å se det an. For mange er det jo viktigere å leie til riktig person.

Jeg tok 13 for min (st. hans haugen) på 55 kvm for et år siden, men leietaker sa opp fordi han fant en leilighet med tilsvarende standard/størrelse som var billigere. Jeg fikk masse henvendelser da jeg annonserte til 13, men jeg tror at leietakeren jeg har nå, som betaler 11 500 kommer til å bli boende lengre.

Anonymous poster hash: 1f83f...4e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søker du etter tilsvarende leieobjekter på finn.no og finner ut hva som er naturlig å ta for din.

Anonymous poster hash: b45e5...e0d
  • Liker 1
Skrevet

Du priser den slik at du ikke går i underskudd samtidig som prisen er på et nivå son gjør at leietaker ønsker å bo der lenge. Ved for høy leie vil leietaker først tenke at det går fint siden leiligheten er så fin, men etterhvert vil vedkommende lete etter en bedre deal. Ingenting sliter mer på en leilighet enn inn og utflytting.

Når leietaker bor en viss tid, får vedkommende også plikter knyttet til vedlikehold av leiligheten. Det er altså gunstig å finne en person som ønsker å bo der lenge også for deg som utleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...