Mkay87 Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Produkter.....? Hva er deres erfaringer med disse produktene?
Sandie Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Har god erfaring med Ole Henriksen. Det er et av de beste hudpleiemerkene jeg har prøvd.
Potetgull Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Jeg fikk et enormt kviseutbrudd etter å ha brukt en av kremene.. Husker ikke akkurat hva den het, men det var grønn etikett og noe med vitamin i navnet.
challenger Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Har brukt Ole Henriksen-produkter i "årevis", og er superfornøyd. Finnes jo mye forskjellig innenfor merket, så det er lett å finne produkter tilpasset huden din:)
vimsefrøken Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jeg liker Ole Henriksen produktene, men jeg ville ikke brukt bare produkter fra dette merket. Men i kombinasjon med andre merker er det noen produkter fra OH jeg elsker. Favorittene er: - Invigorating Night Gel (fjerner kviser over natten og gjør huden utrolig fin) - Firm Action Mask (fantastisk rensemaske, reduserer store porer) - Truth Serum Collagen Booster (vitamin c serum som gir fantastisk glød) - Total Truth Eye Cream spf 15 (øyekrem med spf, mye fukt og anti aldring) - Ultimate Lift Eye Gel (øyegel som reduserer hovenhet og kjøler ned huden rundt øynene, kan også brukes som øyemaske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå